پشتیبانی ولایت فقیه تداوم راه شهدا است

سردار مسلمی ضمن گرامیداشت یاد و نام حضرت زهرا(س) از این بانوی بزرگ اسلام به عنوان اولین شهید راه ولایت یاد کرد و گفت: پشتیبانی از ولایت فقیه تاکید همه شهدا به ویژه حاج قاسم سلیمانی بوده و باید تلاش کنیم از این راه خارج نشویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» امروز(۱۳دی) در  اجتماع بزرگ مدافعان حرم استان مازندران  که به مناسبت دهه بصیرت و گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سليماني با حضور فرماندهان پرافتخار جبهه های دفاع و مقاومت دیار علوي وخانواده هاي معظم شهدا مدافع حرم و و پیکر های مطهر شهداي خوشنام در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا درحال برگزاری است، ضمن گرامیداشت یاد و نام ۱۰هزار و ۴۰۰شهید دفاع مقدس و بیش از ۴۰ شهید مدافع حرم استان، اظهار کرد:‌اینجا قدمگاه شهدای مدافع حرم و رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

 

فرمانده سپاه کربلا از لشکر ۲۵کربلا به عنوان لشکری خط شکن در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم یاد کرد و گفت: افتخار می کنم عضوی از این لشکر همیشه پیروز هستم.

 

 

وی با بیان اینکه مردم مازندران برای استمرار و استکمال انقلاب اسلامی زحمات زیادی کشیدند،‌افزود: امنیت و آرامش و اقتدار امروز به برکت ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم است.

 

 

سردار مسلمی ضمن تحسین صبر و بردباری خانواده های معظم شهدا، اذعان کرد: تکریم خانواده های شهدا وظیفه همگانی است.

 

 

وی ضمن گرامیداشت یاد و نام حضرت زهرا(س) از این بانوی بزرگ اسلام به عنوان اولین شهید راه ولایت یاد کرد و گفت: پشتیبانی از ولایت فقیه تاکید همه شهدا به ویژه حاج قاسم سلیمانی بوده و باید تلاش کنیم از این راه خارج نشویم.

 

کد خبر 1133850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha