شمار تلفات کرونا در جهرم و خفر به ۳۰۹ نفر رسید

ارجمند گفت: با جان باختن یک بیمار جدید مبتلا به کرونا در شهرستان خفر مجموع تلفات ناشی از این بیماری به ۳۰۹ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «سید مجید ارجمند»، امروز (دوشنبه ۱۳ دی) از جزئیات آخرین آمارها از همه گیری بیماری کرونا در شهرستان های جهرم و خفر خبر داد و گفت: امروز یک آقای ۸۸ ساله از خفر ساله، به علت ابتلا به بیماری کرونا فوت کرد.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: هم‌چنین در ۲۴ ساعت گذشته ۶۲ مورد جدید ابتلا به کرونا در شهرستان‌های جهرم و خفر شناسایی شده‌اند تا تعداد کل موارد مثبت در این شهرستان‌ها از آغاز شناسایی بیماری کرونا به عدد ۳۵ هزار و ۵۶۳ نفر برسد.

 

وی بیان کرد: هم‌چنین در ۲۴ ساعت اخیر ۱۶ بیمار به علت شرایط حاد بیماری در بیمارستان پیمانیه بستری شدند تا آمار بیماران بستری به ۱۳ نفر برسد که سه نفر در شرایط حاد بیماری در بخش آی‌سی‌یو بستری هستند.

 

ارجمند با اشاره به اینکه روزانه صدها نمونه از بیماران مشکوک به کرونا در شهرستان جهرم گرفته می شود، عنوان کرد: ۱۰۹ هزار و ۵۷۷ نمونه از بیماران مشکوک به کرونا تا کنون در شهرستان جهرم گرفته شده است.

 

وی همچنین با اشاره به اینکه بیماران کرونایی تحت نظر پزشکان، طول درمان خود را سپری می کنند، خاطرنشان کرد: مجموع بیماران بهبود یافته مبتلا به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر تا کنون ۳۴ هزار و ۶۴۶ نفر گزارش شده است.

 

ارجمند همچنین، شمار بیماران در قرنطینه ۵۱۸ نفر عنوان کرد که در حال حاضر طول درمان خود را تحت مراقبت پزشکان در منزل سپری می کنند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم اذعان کرد: همچنین سه بیمار نیز در بخش کرونای این بیمارستان پذیرش شدند.

 

کد خبر 1133991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha