آغاز ثبت نام کارگاه های مجازی فصل زمستان کانون آذربایجان غربی

آبسوران گفت: ثبت‌نام در ۱۱ عنوان کارگاه‌ برخط فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی ویژه فصل زمستان ۱۴۰۰ آغاز شد.

«زهرا آبسوران»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، اظهار کرد: ثبت‌نام در ۱۱ عنوان کارگاه‌ برخط فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی ویژه فصل زمستان ۱۴۰۰ آغاز شد و این ثبت‌نام این کارگاه‌ها در پایگاه مجازی کانون به آدرس agharbi.kpf.ir  تا (۱۹دی) ۱۴۰۰ ادامه خواهد یافت.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی گفت: بر همین اساس، کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری، ادبی و مهارت‌های زندگی کانون در بازه زمانی (۲۰ دی تا ۲۰ اسفند) ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

این مسئول تصریح کرد: موسیقی فلوت، موسیقی بلز، نمایشنامه نویسی، طراحی، نوشتن خلاق، داستان نویسی، شعر سرایی، بازی و سرگرمی(شطرنج) و (بازی خلاق) عناوین کارگاه‌های فصل زمستان کانون استان آذربایجان‌غربی در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته می باشند.

آبسوران با بیان اینکه برای شرکت کنندگان در دوره ها پس از اتمام کارگاه‌ها گواهی پایان دوره صادر می شود، گفت:  جدول زمان‌بندی و مشخصات دوره‌های آموزشی کودکان و نوجوانان و اسامی مدرسان رشته‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و مهارت‌های زندگی از طریق پرتال کانون به نشانی agharbi.kpf.ir بخش آموزش‌های مجازی، کارگاه‌های برخط استانی قابل‌دسترسی است.

کد خبر 1134217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha