کمبود معلم با بیش از ۲۲ هزار نیرو خرید خدمات رفع شد/ اعتماد جامعه به معلمان

احمدی در سفر به اصفهان گفت: کمبود معلم با بیش از ۲۲ هزار و ۸۰۰ نیرو خرید خدمات در کل کشور برای سال تحصیلی رفع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «قاسم احمدی« در نشست با معاونین و مدیران نواحی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: کمبود نیروی انسانی یکی از دغدغه های مهم وزارت آموزش و پرورش است که در ابتدای سال تحصیلی با آن روبرو هستیم و هر سال برای رفع این چالش تدبیر شده است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش افزود: کمبود معلم با بیش از 22 هزار  و 800نیرو خرید خدمات، هشت هزار نیروی سرباز معلم و بکارگیری تعدادی از معاونین مدارس و حق التدریسی در کل کشور برای سال تحصیلی رفع شده است.

 

وی ادامه داد: استفاده از نیروی حق التدریس در مدارس از سوی مجلس ممنوع اعلام شده و دیوان محاسبات نیز برای ساعت کاری معلمان عدد 44 ساعت در هفته مثل دیگر اقشار را اعلام کرده است.

احمدی اضافه کرد: در خصوص طرح جامع رتبه بندی معلمان قانون به شورای نگهبان برای بررسی ارسال شده و پس از تایید توسط دولت ابلاغ خواهد شد.

 

*اعتماد جامعه به معلمان

 

وی به جایگاه معلمی اشاره کرد و اذعان داشت: جامعه به معلمان اعتماد دارد و جایگاه خوبی در بین مردم ایجاد شده است.

احمدی با بیان اینکه فساد در جامعه معلمی وجود ندارد، تصریح کرد: بیشترین اعتماد به این سیستم است و این سرمایه ای برای جامعه تربیت و تعلیم است.

وی ارتقا کیفیت آموزشی را از دغدغه های وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد و گفت: مسیر هدایت و پیشرفت علمی و فرهنگی در این سیستم پیگیری و دنبال می شود.

کد خبر 1134515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha