ارسال بزرگ ترین محموله امدادی به مناطق سیل زده

به دنبال حضور میدانى رئیس جمعیت هلال احمر در مناطق سیل زده و با همکارى فرمانده کل ارتش و فرمانده کل سپاه بزرگترین محموله امدادى جمعیت هلال احمر به این مناطق ارسال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ دکتر پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر برای حضور در مناطق سیل‌زده و ارزیابی امدادرسانی‌ها وارد استان هرمزگان شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر با تاکید بر تسریع روند امدادرسانی به آسیب دیدگان به عنوان هدف اصلی سفرش به این استان گفت: من به همه همکارانم خداقوت می‌گویم؛ هدف از حضورم در مناطق سیل‌زده تسریع در روند امدادرسانی و بررسی نیازمندی‌ها است تا با برنامه ریزی خوب بتوانیم نیازهای مردم را برطرف و تامین کنیم.

او با بیان اینکه مقصد بعدی سفرش سیستان و بلوچستان است اظهار کرد: پیش از سفر و حضور خودم در مناطق سیل زده معاونین جمعیت هلال‌احمر را به چهار استان متاثر از حوادث جوی اعزام کردم، در واقع هدف از این حضور جهادی کمک و خدمت به مردم است.

دکتر کولیوند با تاکید بر اینکه همه اقدامات جهادی هلال احمر در جهت رفاه حال مردم است گفت: مهم ترین کار ما امدادرسانی است و در همین راستا به کانون حادثه آمدیم تا در میدان و از نزدیک در جریان عملیات امدادرسانی قرار بگیریم و در صورتی که نیاز به خدمت بیشتر هم باشد، آن را در دستور کار قرار داده و همچنین میزان و کیفیت خدمت رسانی را توسعه خواهیم داد.

کد خبر 1134665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha