در جامعه  امروزی ترويج فرهنگ فاطمی برای نسل جوان ضروری است

حجت الاسلام فاطمی نسب گفت:باتوجه به اینکه دشمنمی خواهند جوانان را از آموزه های دینی دور کنند لذا ترويج فرهنگ فاطمی در جامعه ضرروی است زیرا باید روش و منش حضرت فاطمه(س) برای نسل جوان به‌ويژه بانوان تبيين شود.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب ضمن تسلیت بمناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: حضت زهرا (س) در عبودیت و بندگی دارای شخصیت وارسته ای بودند،  با مدیریت محیط خانه در مسائل اجتماعی نیز حضور داشتند.

 

امام جمعه سرپل ذهاب  افزود:تقوای حضرت فاطمه زهرا(س) نيز زبانزد است بانوان ما بايد از تقوا و عفت و حيا و حجاب حضرت فاطمه زهرا(س) درس بگيرند و  حضرت با دارا بودن اين ويژگی‌های شخصيتی نه تنها برای بانوان بلكه برای آقايان و بلكه برای تمام جهانيان درس و الگو است. 

 

وی خاطر نشان کرد:در فاطمیه اول برنامه‌های مناسبتی در مساجد شهر و روستا با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد و امیدورایم در این ایام نیز به خوبی برنامه ها برگزار شود.

 

حجت الاسلام فاطمی نسب تصریح کرد: مجلس عزای شهادت حضرت زهرا(س) باید پرشور برگزار شود، زیرا مهمترین اصول اسلام ولایت است به فرموده حاج قاسم سلیمانی ولایت مداری از شئون عاقبت به خیری است.

 

امام جمعه سرپل ذهاب بااشاره به اینکه  اهل تشیع نسبت به حضرت زهرا(ع)  باید غیرت داشته باشد، اظهار کرد: زندگی افراد جامعه باید زهرایی شود، اولین شهید راه ولایت حضرت زهراست. در این محافل باید درس ولایت مداری و ولایت پذیری از این بانو والامقام فرا بگیریم و براساس موازین تشییع امروزه تعبیت از فرامین ولی فقیه یعنی تبعیت از حضرت علی(ع) است.

 

وی در پایان گفت: مبلغان دینی و امام جماعت باید در جامعه امروز که دشمن درصدد آسیب رساندن به ما و بخصوص نسل جوان است فرهنگ فاطمی را بیشتر از پیش ترویج دهند.

 

 

کد خبر 1134971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha