ویژه برنامه «عصر شعر فاطمی» در اسکو برگزار شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسکو از برگزاری ویژه برنامه «عصر شعر فاطمی» و مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در اسکو خبر داد.

«محمد علی قلیزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، به تشریح ویژه برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسکو در گرامیداشت ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی پرداخت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسکو افزود: ویژه برنامه «عصر شعر فاطمی» به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، با حضور شاعران شهرستان، به همت انجمن ادبی اسکو  همزمان با ایام فاطمیه در مجتمع فرهنگی هنری این شهر برگزار شد که شاعران توانمند به قرائت اشعار در ستایش حضرت زهرا (س) پرداختند.

قلیزاده با ادامه داد: نمایشگاه انفرادی داوود دلدار با عنوان جنگ و صلح در قالب کارتون به یاد سردار دل ها و به مناسبت دومین سالگرد سپبهد حاج قاسم سلیمانی به مدت یک هفته میزبان حضور علاقه مندان بود.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت  سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها ورکشاپی با عنوان (تجلی بصیرت) با همکاری سپاه ناحیه مقاومت و  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذرشهر، اسکو و کتابخانه عمومی شهدای فرهنگی آذرشهر  در مجتمع فرهنگی هنری آذرشهر برگزار شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسکو از تهیه تیزر و آنونس فیلم کوتاه "به یاد او" که در رثای سرادر شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت:طی مراسمی از کارگردان این فیلم حسین کرمی، بعد از پخش آنونس فیلم و رونمایی از آن با اهدایی لوحی تجلیل به عمل آمد.

به گفته وی، این فیلم توسط اعضای انجمن فیلم و عکس شهرستان به مدت 4 دقیقه در اسکو فیلمبرداری شده و به چند جشنواره  مختلف هنری سینمایی ارسال شده است.

 

کد خبر 1135581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha