تشکیل ۱۵ کمیته ستاد دهه فجر شهرستان آران و بیدگل

معاون سياسي امنيتي فرمانداري شهرستان آران و بيدگل از تشکیل ۱۵ کمیته ستاد دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

 علي محمد يوسفيان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: نخستین نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد دهه فجر شهرستان آران و بیدگل با تشکیل ۱۵ کمیته به منظور بزرگداشت دهه فجر در این شهرستان برگزار شد.


معاون سياسي امنيتي فرمانداري شهرستان آران و بيدگل افزود: کميته مالي و پشتیبانی، بسیج و نیروهای مسلح، فرهنگی و هنری، دانش‌آموزان، فرهنگيان و كودك و نوجوانان، دانشجويي و اساتيد، ایثارگران، قرآن و نهج‌البلاغه، روحانيت، مساجد و تشكل‌هاي ديني و مردمي، از جمله کمیته های ستاد دهه فجر است.

 

یوسفیان افزود: کمیته های همياري و خدمت‌رساني، كارگري و اصناف، ورزش و جوانان، فضاسازی و مديريت شهری و روستايي، روستایی و محروميت‌زدايي، اطلاع‌رسانی و فضاي مجازي، زنان و خانواده و کمیته مراسم و نظارت و ارزیابی از دیگر کمیته های ۱۵ گانه ستاد دهه فجر شهرستان آران و بیدگل برای برگزاری با شکوه چهل و سومین سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي است.

 

معاون سياسي امنيتي فرمانداري شهرستان آران و بيدگل به بيانيه گام دوم انقلاب اشاره و تاکید کرد: وقایع انقلاب اسلامی و فرهنگ انقلاب و ایثار و شهادت باید برای نسل جوان و نوجوان تبیین و برنامه های دهه فجر در راستای آگاه سازی این نسل برنامه ریزی و اجرا شود.

 

یوسفیان دهه فجر را فرصتی برای مسؤولان در جهت معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي مردمي، مساجد و روحانیون و دعوت از نيروهاي موثر و پیشکسوت انقلابي در تدوين و اجرای برنامه‌هاي متنوع این دهه ضروری است.

کد خبر 1135740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha