تحول در حوزه فرهنگ نیازمند حمایت از فعالان فرهنگی جبهه انقلاب است

حجت الاسلام موسوی حسب بر لزوم فراهم سازی بستر حمایت از فعالان فرهنگی جبهه انقلابی تأکید کرد و گفت: تحول در حوزه فرهنگ نیازمند حمایت از فعالان فرهنگی جبهه انقلاب است.

حجت الاسلام سیدمحمود موسوی حسب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به ضرورت تحولات فرهنگی گفت:تحول در حوزه فرهنگ نیازمند حمایت از فعالان فرهنگی جبهه انقلاب است.

 

 

این کارشناس و پژوهشگر حوزوی افزود: حمایت هدفمند و مؤثر از فعالان فرهنگی در راستای اهداف کلان انقلاب اسلامی از جمله الزامات مهم در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

 

 

وی افزود: در این خصوص از دستگاه ها و ارگان های فرهنگی دولت انتظار می رود که با توجه به رویکردهای مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم و هدف گذاری مشخص بر این اساس به حمایت از فعالان فرهنگی جبهه انقلابی بپردازد.

 

 

وی همچنین گفت: البته باید توجه داشت که منظور از حمایت، صرفاً ناظر به مباحث مالی نیست بلکه گاهی بسترسازی فعالیت های قانونی و اثربخش و نیز یک سری حمایت های معنوی مهم تر از کمک های مالی است و مهم هم این است که شرایط به گونه ای فراهم شود که فعالان و کنشگران فرهنگی بتوانند در نبرد فرهنگی و رسانه ای با دشمن با قدرت ظاهر شده و از اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی به درستی حراست و صیانت کنند.

 


موسوی حسب خاطرنشان کرد: به لطف الهی ما از حیث نیروی انسانی فعال و دغدغه مند و ماهر ظرفیت بسیار عظیمی در کشورمان داریم و اگر مدیران و مسئولان فرهنگی به حمایت درست از این قابلیتها و توانمندی ها اهتمام بورزند، قطعاً در آینده نزدیک شاهد تحولات شگرفی در حوزه فرهنگی خواهیم بود.

 


وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد: در دولت سیزدهم که رویکرد مردمی و انقلابی دارد، نظاره گر تحقق اهداف و منویات رهبر معظم انقلاب در عرصه فرهنگی با حمایت هوشمندانه از فعالان و کنشگران فرهنگی و رسانه ای باشیم.

 

کد خبر 1136088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha