برگزاری دومین جشنواره ملی «رفیق خوشبخت ما» توسط جمعیت هلال احمر فارس

درویشی گفت: دومین جشنواره ملی «رفیق خوشبخت ما» با رویکرد فرهنگی، هنری، ادبی و تبیین مبانی فکری و بررسی سبک زندگی شهید قاسم سلیمانی توسط جمعیت هلال احمر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حسین درویشی»، امروز (سه شنبه 21 دی) از برگزاری جشنواره ملی «رفیق خوشبخت ما» خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: دومین جشنواره ملی «رفیق خوشبخت ما» با رویکرد فرهنگی، هنری، ادبی و تبیین مبانی فکری و بررسی سبک زندگی شهید قاسم سلیمانی توسط جمعیت هلال احمر برگزار خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس افزود: هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی جوانان با ویژگی ها و منش سردار دلهاست و به  بررسی سبک زندگی شهید قاسم سلیمانی اقدام می کند.

وی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر فارس امسال با همت اعضای آموزش دیده و سازمان دهی شده در شبکه تسهیل گران تخصصی «ماه نگار»، رویداد دوم این طرح ملی را با هدف آشنایی هر چه بیشتری آحاد جامعه و نسل جوان با سبک زندگی و الگوی رفتاری اخلاقی و تربیتی شهید سلیمانی برگزار می کند.

درویشی تاکید کرد: دومین جشنواره ملی «رفیق خوشبخت ما» در ابعاد مرتبط با اهداف و شعارهای جمعیت هلال احمر و در موضوع خدمت داوطلبانه، مسئولیت‌ پذیری مردم دارانه و اخلاق مداری خداپسندانه با شعار محوری «بسیج توان انسانیت برای کرامت انسانی» در سطح جامعه ملی و بین المللی اجرا می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس ادامه داد: تطبیق فعالیت های هلال احمر با مکتب حاج قاسم و تبیین آن برای نسل جوان از اهداف مهم برگزاری این جشنواره است.

وی اعلام کرد: این جشنواره 16 بهمن و همزمان با ایام شهادت امام هادی (ع) آغاز می شود و مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا 14خرداد  ۱۴۰۱ و همزمان با ارتحال امام خمینی (ره) است.

کد خبر 1136595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha