فرصت تعامل حوزه و دانشگاه در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز

آیت الله دژکام گفت: به گفته امام راحل (ره) حوزه و دانشگاه باید تعامل نزدیک داشته باشند و فاصله گرفتن حوزه و دانشگاه نتایج مطلوبی برای ما نخواهد داشت و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز مکان مناسبی برای ایجاد تعامل حوزه و دانشگاه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (چهارشنبه 22 دی) در مراسم تودیع و و معارفه مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز گفت: از زحمات حجت ‌الاسلام «جواد نیری» تشکر می کنیم و امیدوارم انتصاب حجت ‌الاسلام «سجاد نیکخو» به عنوان مسئول جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز منشا خدمات مطلوبی باشد.

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز افزود: پیامبر (ص) فرموده اند که مسلما هیچ وقت نمی توان با مال همه مردم را خشنود کرد و توقعاتی که در جامعه ما وجود دارد نشان می دهد که انجام امور فرهنگی مهمتر و اثربخش تر از انجام امور مالی به تنهایی است.

وی اضافه کرد: حرص زدن نباید در جامعه ارزش شود و مدیران فارس باید امور فرهنگی در جامعه را در اولویت قرار دهند و فرهنگ وران در اولویت بخشی به امور فرهنگی در جامعه نقش موثری دارند.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: جهت گیری جامعه باید اصلاح شود که این کار تنها از عهده روحانیت برنمی اید و دانشگاهیان و نخبگان باید در این مسیر با علما و روحانیون ملحق شوند.

وی تاکید کرد: به گفته امام راحل (ره) حوزه و دانشگاه باید تعامل نزدیک داشته باشند و فاصله گرفتن حوزه و دانشگاه نتایج مطلوبی برای ما نخواهد داشت و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز مکان مناسبی برای ایجاد تعامل حوزه و دانشگاه است.

کد خبر 1136881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha