رسیدگی به محرومان، مهم ترین شاخص فعالیت بسیج سازندگی است

سردار حزنی عملکرد بسیج سازندگی استان لرستان رامثبت ارزیابی کرد و گفت: رسیدگی به محرومان، مهم ترین شاخص فعالیت بسیج سازندگی است.

سردار «ضیاء الدین حزنی» در حاشیه سفر به استان لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: تلاش و پیگیری برای محرومان هستند شاخص فعالیت بسیج سازندگی استان لرستان است.

 

وی عملکرد بسیج سازندگی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: عملکرد بسیج سازندگی استان لرستان خوب و رضایت بخش است.

 

سردار حزنی با اشاره به سختی ها کار احداث مسکن، بیان کرد: بسیج سازندگی در استان لرستان با جغرافیای منحصر به فرد و راه های صعب العبور،  عملکرد درخشانی داشته است.

 

دبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: در رده‌های مختلف سپاه لرستان تا به امروز ۲ هزار و ۹۴۸ پروژه عمرانی در لرستان ایجاد کرده است.

 

وی افزود: این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف مسکن برای محرومان، خانه‌های عالم، مصلی‌ها، درمانگاه، غسال‌خانه، آب‌رسانی  احداث قنات، پروژه آبخیزداری و منابع طبیعی، تعمیر و احداث مدرسه، و ساخت پل و راه روستایی بوده است.

 

سردار حزنی با اشاره به احداث۱۰ هزار مسکن برای مددجویان کمیته امداد در ۱۴ استان کشور ادامه داد: نهضت محرومیت‌زدایی تا رفع کامل محرومیت ادامه خواهد داشت.

 

در سفردبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی۵۰۰ واحد مسکونی محرومین افتتاح و ۳۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان کلنگ زنی شد.

کد خبر 1137698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha