اعتبارات شهرداری پاسخگو طرح های عمرانی نیست

معاون عمرانی شهردار شیروان گفت: اعتبارات شهرداری شیروان پاسخگو طرح های عمرانی نیست.

«مسعود الهی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: اعتبارات شهرداری شیروان پاسخگو طرح های عمرانی نیست و جهت خدمات دهی بهتر به شهروندان نیاز به اعتبارات بیشتری داریم.

 

معاون عمرانی شهردار شیروان در خصوص آسفالت معابر شهری با بیان اینکه اعتبارات پاسخگوی اجرای آسفالت بیشتر شهر نیست، عنوان کرد: هزینه هر تُن قیر، 90 میلیون ریال است که نیاز است جهت خدمات دهی بهتر به شهروندان، استان، اعتبارات و قیر رایگان بیشتری به شهردای اختصاص دهد.

 

الهی در خصوص وضعیت کنونی آسفالت معابر شهری شیروان خاطرنشان کرد: هزار و 250 هکتار محدوده خدماتی شهر شیروان است و 320 هکتار (3 میلیون و 200 هزار مترمربع) معابر است که سالانه حدود 50 میلیارد ریال جهت جدول گذاری هزینه می شود و به دلیل حجم بالای کار، کمبود اعتبار و زمان بر بودن، بسیاری از مکان ها هنوز جدول گذاری نشده که پیگیر تسریع آن هستیم.

 

وی در پاسخ به علل تخریب آسفالت در اثر بارندگی اضافه کرد: چنانچه جدول گذاری و مدیریت آب های سطحی مشخص شده و به درستی هدایت شود آب مانع نفوذ به آسفالت و خراب شدن زودهنگام آن می شود.

 

وی تصریح کرد: امسال 85 هزار مترمربع از معابر سطح این شهر با 130 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات داخلی آسفالت شده و به تازگی جهت آسفالت 29 هزار مترمربع با سازمان همیاری ها قرارداد منعقد شده که 14 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی تخصیص داده شده و مابقی باید از محل اعتبارات داخلی هزینه شود.

 

به گفته معاون عمرانی شهردار شیروان، کل مساحت شهر شیروان هزار و 250 هکتار است که 85 هزار نفر جمعیت در آن سکونت دارند.

کد خبر 1138009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha