حرکت چابک و شفاف برای پویایی اقتصاد دیجیتال استان اصفهان ضروری است

کارگروه استانی ویژه اقتصاد دیجیتال با هدف راهبری و هماهنگی توسعه اقتصاد دیجیتال و دستیابی به سهم ۱۰ درصدی اقتصاد دیجیتال از اقتصاد کل کشور در استانداری اصفهان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان کارگروه استانی ویژه اقتصاد دیجیتال با هدف راهبری و هماهنگی توسعه اقتصاد دیجیتال  و دستیابی به سهم ۱۰ درصدی اقتصاد دیجیتال از اقتصاد کل کشور در استانداری اصفهان تشکیل شد.

 

امیررضا نقش توسعه زیرساخت های اقتصاد استان اصفهان، برطرف کردن موانع و شتاب بخشی به شکل گیری زیست بوم اقتصاد دیجیتال استان اصفهان و حمایت از پلتفرم ها و کسب و کارهای دیجیتال و فناوری پایه در استان اصفهان را از اهداف تشکیل این کارگروه مطرح کرد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان بستر سازی برای توسعه اشتغال فناوری پایه در استان اصفهان، توسعه مهارتهای الزام آور اقتصاد دیجیتال را از دیگر اهداف این کارگروه عنوان کرد.

 

 این مقام مسئول با تاکید در مسیر روشن و شفاف برای دسترسی به اهداف اظهار داشت: وظیفه استانداری در این زمینه راهبری، حمایت، تسهیل گری و الزام نهادهای اجرایی است.


نقش  بر اهمیت حضور بخش خصوصی در این عرصه تاکید کرد و افزود: منطقه ویژه علم و فناوری باید به این کارگروه متصل شود تا با هم افزایی بیشتر بتوانم با اهداف عالیه دست یافت.


وی موازی کاری را آفت کار دانست و گفت: با آینده‌نگری و بر اساس فاز بندی و پتانسیل های موجود با ساختار جدید و چابک به جلو گام بر می داریم.

کد خبر 1138044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha