معرفی اعضای کانون به کارگاههای آموزشی خیاطی توسط کانون شهید بهشتی ملایر

کمالی گفت: کانون شهید بهشتی ملایر همکاری لازم را در راستای معرفی اعضای کانون و افراد متقاضی به کارگاه‌های آموزش خیاطی در طی سال با هدف اشتغال زایی داشته است.

«علی کمالی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت:کانون فرهنگی هنری شهید بهشتی ملایر یکی از کانونهای  پویای شهرستان است.

 

 مدیر کانون فرهنگی هنری شهید بهشتی ملایر با بیان اینکه  این کانون در سال 82 مجوز خود را دریافت کرده افزود:  فعالیتهای خوبی با همکاری هیات امنای مسجد، هیات مذهبی و...  توسط اعضای کانون در سطح شهرستان از سوی کانون انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه این کانون در حوزه های  مختلف فعالیت دارد و با همکاری پایگاه بسیج و مرکز نیکوکاری مهر ماندگار به صورت متمرکز در حال فعالیت است افزود: تا کنون فعالیت های بسیار گسترده ای از سوی این مرکز انجام شده است.

وی با بیان اینکه از زمان کرونا  بیشتر برنامه های این کانون  از بستر فضای مجازی انجام گرفت افزود: توزیع بسته های معیشتی، لوازم اتحریر، برگزاری مراسم های دینی شامل عزاداریهای ماه محرم وسایر مناسبت ها ، جشن های مناسبتی و... از جمله فعالیت های این کانون بوده است.

 وی با بیان اینکه این کانون در حوزه اشتغال زایی و کار آفرینی نیز فعالیت دارد افزود: با توجه به فضا و محیط کانون امکان برگزاری کلاس های اموزشی کار آفرینی  در  محیط خود کانون امکان پذیر نیست.

کمالی تصریح کرد: اما این کانون در راستای اشتغال زایی برای افراد جویای کار با همکاری کارگاه های آموزشی در حوزه معرفی و جذب این افراد برای آموزش اقدام کرده و تا کنون تعدادی از متقاضیان را نیز به این کارگاهها از جمله کارگاه خیاطی معرفی کرده است.

 وی گفت: این افراد بعد از آموزش می توانند در صورت تمایل با مراجعه به فنی و حرفه ای و بعد از شرکت در آزمون مدرک فنی و حرفه ای دریافت و برای خود اشتغال زایی داشته باشند.

 وی افزود: در حال حاضر نیز  باز هم آماده معرفی افراد متقاضی و عبلاقمندان به کارگاههای آموزشی هستیم

کد خبر 1138342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha