نواختن زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی در ۱۶۸ واحد آموزشی فومن

بیتا گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی در ۱۶۸ واحد آموزشی شهرستان فومن نواخته می‌شود.

«ایوب بیتا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن اظهار کرد: در آستانه دهه فجر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم که در این راستا تبلیغات محیطی و فضا سازی مناسب برنامه های دهه فجر از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن افزود: حضور فرهنگیان در نمازجمعه، خاطره گویی راویان در مدارس، حلقه‌های صالحین، غبارروبی مزار شهدا، جشن انقلاب و اجرای مسابقات سرود و نمایش از جمله برنامه‌های این نهاد در ایام‌الله دهه فجر است.

 

وی گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، برگزاری مسابقات ورزشی و حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه‌هایی است که در دهه فجر برگزار خواهد شد.

 

بیتا با اشاره به زمانبندی برگزاری مراسمات در مدارس تصریح کرد: همزمان با لحظه ورود تاریخی حضرت امام  خمینی(ره) به میهن اسلامی، گلبانگ انقلاب در روز سه شنبه 12 بهمن راس ساعت 9:33 صبح به صورت متمرکز در168 واحد آموزشی شهرستان، همزمان با سراسر کشور نواخته می‌شود.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن با اشاره به بارش برف در شهرستان فومن خاطرنشان کرد: به علت بارش برف و کاهش شدید دما، فقط کلیه مدارس مقطع تحصیلی ابتدایی در مناطق روستایی و عشایری در نوبت صبح، امروز(دوشنبه، 27 دی) تعطیل است.

 

کد خبر 1138415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha