مسابقه طراحی پوستر به یاد شهدا

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان گفت: بنیاد شهید به مناسبت ۲۲ اسفند بزرگداشت روز شهدا، مسابقه طراحی پوستر برگزار می کند.

«رمضانعلی رازقی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: بنیاد شهید شیروان به مناسبت 22 اسفند بزرگداشت روز شهدا مسابقه طراحی پوستر برگزار می کند که آخرین مهلت ارسال فایل طرح پوستر اول اسفندماه است و زمان برگزاری آن 20 اسفند سال جاری تعیین شده است.

 

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان خاطرنشان کرد: به تمام شرکت کنندگان در این مسابقه لوح تقدیر اعطا و از برگزیدگان مسابقه تقدیر خواهد شد، همچنین شرکت برای تمام افراد در گروه های مختلف آزاد است.

 

رازقی عنوان کرد: این اداره به خاطره زنده نگه داشتن نام و یاد و خاطره شهدا در مناسبت های مختلف اقدام به برگزاری برنامه های فرهنگی و غیره با محوریت یاد و خاطره شهدا، بازدید از خانواده شهدا، پرداخت تسهیلات به خانواده شهدا و ایثارگرن و غیره کرده که همچنان ادامه خواهد داشت.

 

وی با اشاره به سایر اقدامات انجام شده این اداره اضافه کرد: پرداخت تسهیلات مسکن، اشتغال خانواده های شهدا، فرزندان آنان و جانبازان بالای 25 درصد صورت گرفته و همچنان ادامه دارد که بسیاری از فرزندان شهدا از اشتغال مناسب برخوردار شدند.

 

وی تصریح کرد: شهرستان شیروان در دوران دفاع مقدس ۶۳۷ شهید و هزار و ۵۰۰ جانباز تقدیم نظام کرده و هم اکنون ۱۰۱ آزاده دارد.

 

این شهرستان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

کد خبر 1138683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha