برگزاری جشن های ویژه هفته زن در کانون انصار الحسین (ع) ملایر

احمدوند گفت: همزمان با هفته بزرگداشت مقام زن و مادر و میلاد حضرت زهرا (س)ویژه برنامه های جشن در کانون انصار الحسین (ع) ملایر برگزار می‌شود.

«مهدی احمدوند» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: کانون انصار الحسین در دهه 70 تاسیس شده که در حال حاضر  نیز بی از یکصد نفر عضو دارد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری انصار الحسین ملایر با بیان اینکه این کانون به مدت 5 سال  غیر فعال بود ه افزود: در حال حاضر این کانون فعال است و فعالیت های خوبی نیز طی یک سال گذشته در این ککانون انجام شده است

مدیر کانون فرهنگی هنری  انصار الحسین شهرستان ملایر با بیان اینکه در دوران کرونا نیز  کلاس های حضوری با رعایت پروتکل هتی بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در این کانون برگزار شد تصریح کرد: این کلاسها شامل کلاس های قرآن و احکام، فرهنگی و رزشی است

 وی با بیان اینکه در حال حاضرنیز کلاس هاتی قرآنی، فرهنگی و تربیتی و ورزسی در این کانون  برقرار است گفت: این کلاس ها شامل یک کلاس روخوانی قرآن، یک کلاس احکام ،  کلاس‌های تربیتی و فرهنگی و مشاوره  است که به صورت  هفتگی زیر نظر مربیان  برگزار می‌شود.

وی یادآور شد:  برگزاری اردوهای تفریحی داخلی و درون شهری از دیگر برنامه‌های برنامه‌های این کانون است و به صورت ماهانه نیز فیلم های  سینمایی متناسب با نیز در کانون برای اعضا پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کلاسهای ورزشی نیز در این کانون اصلی کانون در حال انجام است گفت برگزاری سانس فوتسال پینگ پنگ، فوتبال دستی و..... غیره برای اعضای کانون در حال انجام است.

احمدوند در ادامه با بیان اینکه در یک سال گذشته نیز دو مرحله توزیع بسته های معیشتی شامل 120 بسته را در بین خانواده های نیازمند داشتیم تصریح کرد: ارزش هر کدام از این بسته ها 500 هزار تومان بوده که با مشارکت خیرین ، سپاه و کانون تامین و توزیع شده است

وی با  اینکه مشکلات کانون از نظر تجهیزات در حال حاضر  نیازمند کتاب‌های به روز است گفت: برنامه های ما در این کانون  زیاد است برگزاری  کلاسهای علمی، زبان انگلیسی، رباتیک و ریاضی در دستور کار قرار دارد.

وی در اامه با اشاره به برنمه های صورت گرقته کانون در ایام فاطمیه  و  سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت:  مراسم بسیار با شکوهی با همکاری کانون در مسجد انصار الحسین در این ایام برگزار شد  که در این مراسم بیش از ۴۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم حضور پیدا کردند.

وی گفت:  برگزاری مسابقه کتابخوانی ، برگزاری مسابقات فرهنگی ، نامه ای به امام زمان(عج) و... نیز از دیگر فعالیت های این کانون بوده است.

وی از  برگزاری جشن ولادت حضرت زهرا(س) در این کانون  خبر داد و گفت: این برنامه شامل مولودی خوانی و  برنامه های متنوع متناسب با این ایام خواهد بود.

احمدوند همچنین از برگزاری جنگ شادی در دهه فجر  در این کانون خبر داد و گفت این برنامه‌ها نیز با حضور اقشار مختلف مردم و همچنین اعضای کانون برگزار خواهد شد .

احمدوند در ادامه افزود: قرار است یک کلاس هلال احمر نیز برای اعضای کانون و علاقمندان  در این در این کانون برگزار شود که یک دوره کامل امداد و نجات و تزریقات به صورت یک دوره بیست روزه با اعطای مدرک خواهد بود.

کد خبر 1139472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha