مسئولان به سراغ خواسته‌های مردم بروند

عباسی گفت: مسئولان به سراغ خواسته‌ها و مشکلات مردم بروند نه اینکه منتظر بمانند تا مردم به آنان مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«اسدالله عباسی» امروز( پنجشنبه، ۳۰ دی ) در آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید فرمانداری که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: دولت سیزدهم برگرفته از اراده آحاد مردم است و خدمت به مردم را افتخار خود می‌داند.

 

استاندار گیلان با اشاره به اینکه اولویت اول دولت مهار و کنترل کرونا بود که الحمدلله با تلاش‌های صورت گرفته شاهد وضعیت خوب و‌مطلوب در این زمینه هستیم، افزود: با توجه به شیوع  سویه‌های جدید باید پروتکل‌ها رعایت و از ماسک استفاده شود.

 

وی با بیان‌اینکه دولت در حوزه بهداشت و درمان اقدامات خوبی انجام داده است، تصریح‌کرد: در تجهیزات پزشکی و دارویی کمبودی در کشور نداریم.

 

عباسی، مهار و کنترل تورم، شرایط مطلوب در ذخایر کالاهای اساسی، خنثی کردن تحریم‌ها، دیپلماسی فعال در وین، عضویت ایران در سازمان همکاری‌های شانگهای، افزایش صادرات غیرنفتی و آزاد‌سازی پول‌های بلوک شده را از جمله اقدامات دولت در چند ماه گذشته عنوان کرد و گفت: در راستای برنامه‌های دولت سیزدهم خدمات و اقدامات خوبی در استان گیلان صورت گرفته است.

 

عالی‌ترین نماینده دولت در گیلان ادامه داد: طی ماه‌های گذشته ۵۰ مجوز در حوزه سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف صادر شده است که این نشان از توجه دولت به رونق و توسعه استان گیلان دارد.

 

وی با اشاره به اینکه فضای خوبی در بخش صنعت، تولید و اشتغال استان گیلان ایجاد می‌شود، افزود: در بخش مسکن ملی نیز با توجه به تقاضا زمین مهیا شده است.

 

عباسی، فساد ستیزی را از شعارهای راهبردی رئیس جمهور دانست و خاطر نشان‌کرد: در این بحث تعارفی با هیچکسی نداریم و با هماهنگی‌های صورت گرفته با قوه قضاییه و دستگاه های نظارتی با جدیت عمل می‌کنیم‌.

 

وی با بیان‌اینکه اقتصاد آستارا هم دریا محور، هم گردشگر محور و هم کشاورز محور است، اضافه‌کرد: باید در سه بخش مذکور اقدامات اساسی صورت گرفته و بنادر استان نیز فعال شود‌.

 

عباسی با اشاره بر لزوم برقراری خطوط هوایی بین رشت و آستراخان روسیه، گفت: با رایزنی‌های انجام شده روابط بین بندر آستارا و بندر آستراخان توسعه می‌یابد.

 

وی از اختصاص اعتبار به توسعه فرستنده صدا و سیما در شهرستان آستارا خبر داد و تصریح‌کرد: به بحث مرزبانی نیز بودجه اختصاص می‌یابد.

 

استاندار گیلان با اشاره به اینکه در دولت گذشته اعتماد به دولت و امید کمرنگ شده بود، ادامه داد: از ظرفیت مردم، سازمان‌های مردم نهاد، مساجد و پایگاه‌های بسیج باید در راستای رفع مشکلات و توسعه بهره گرفته شود.

 

عباسی با تاکید بر اینکه از همه ظرفیت‌ها در راستای توسعه و عمران استان و شهرستان آستارا استفاده شود، گفت: مسئولان به سراغ خواسته‌ها و مشکلات مردم بروند نه اینکه منتظر بمانند تا مردم به آنان مراجعه کنند.

 

گفتنی است، در پایان این آیین از زحمات ۷ ماهه سید سعید میرقربانی تجلیل و قدردانی و عنایت رضایی‌پور به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان آستارا منصوب شد.

 

 

کد خبر 1139622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha