نخستین اکسپوی هنری ایلام پس از وقفه دو ساله برگزار می شود

صندوق آبادی با بیان اینکه نخستین نمایشگاه بزرگ فروش آثار هنری رشته های هنرهای تجسمی ایلام پس از وقفه دو ساله برگزار می شود، گفت: نخستین اکسپوی هنری استان از تاریخ ۹ تا ۱۶ اسفندماه سال جاری میزبان هنرمندان و علاقه مندان به آثار هنری خواهد بود.

رئیس انجمن هنرهای تجسمی استان ایلام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: نخستین اکسپوی هنری استان ایلام پس از وقفه ای دو ساله برگزار می شود.

 

« مهدی صندوق آبادی» با بیان اینکه نمایشگاهِ بزرگ فروش آثار هنری تمامى رشته‌های هنرهای تجسمى در ایلام برگزار می شود، افزود: این رویداد هنری، با انتشار فراخوان شرکت، تعیین و تشکیل هیئت ژوری جهت انتخاب اولیه آثار و در ادامه قیمت‌گذاری نهایی آثار پذیرفته شده در اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینگه نخستین اکسپوی هنری استان قرار بود اسفندماه سال ۱۳۹۸ برگزار شود، افزود: این نمایشگاه فروش آثار هنری با وجود برنامه‌ریزی های انجام شده و انتشار فراخوان برای برگزاری در آن زمان تعیین شده، به دلیل همه‌گیری و شیوع ویروس کرونا برگزار نشد.

 

رئیس انجمن هنرهای تجسمی استان ایلام با بیان اینکه این اکسپو از تاریخ ۹ الی۱۶ اسفندماه  سال جاری برگزار می شود، ابراز کرد: این رویداد هنری در نگارخانه استاد‌صندوق‌آبادی واقع در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی ایلام به همت انجمن هنرهای تجسمی استان و با همکاری اداره کل‌فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام برگزار  می شود.

 

صندوق آبادی خاطرنشان کرد: فراخوان نخستین اکسپوی هنری ایلام  شنبه دوم بهمن ماه  در صفحات مجازی انجمن هنرهای تجسمی استان ایلام و دیگر صفحات مجازی هنری منتشر شده است و علاقه مندان می توانند برای کشب اطلاعات بیشتر به انجمن هنرهای تجسمی استان مراجعه کنند.

 

پایان پیام/ عظیم پیرانی

کد خبر 1140915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha