شورای اطلاع رسانی جوانان کردستان تشکیل می شود

رئیس شبکه ملی فضای مجازی و رسانه جوانان کردستان از تشکیل شورای اطلاع رسانی جوانان استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، نامدار حیدریان رئیس شبکه ملی فضای مجازی و رسانه جوانان کردستان در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز فعالیت پایگاه اطلاع رسانی سمن جوانان در کردستان، اظهار داشت: این رسانه به عنوان مرجع تخصصی حوزه سمن‌ها، با تکیه بر نیروی جوانان متعهد و متخصص و با تاکید بر خلاقیت و نوآوری در حوزه رسانه و تقویت زیرساخت‌های جوانگرایی در کشور شروع به فعالیت کرده است.

 

وی افزود: با استفاده از این ظرفیت و با هدف ایجاد جریان واحد رسانه‌ای در خصوص ظرفیت‌ها، افتخارات و مشکلات جوانان کردستانی شورای اطلاع رسانی جوانان استان را ایجاد می‌کنیم.

 

حیدریان با اشاره به گله مندی همیشگی جوانان در خصوص نبود رسانه واحد برای پوشش دغدغه های آنان گفت: شورای اطلاع رسانی جوانان با هدف پوشش کلیه اخبار حوزه جوانان، افزایش سرعت و دقت در انتشار اخبار مرتبط با جوانان، حمایت از رسانه‌ها برای پوشش اخبار حوزه جوانان، ایجاد فضای مناسب برای رشد جوانان، نگاه تحليلی و آسيب‌شناسانه به مسائل و مشکلات جوانان، معرفی فرصت‌های اقتصادی و کارآفرینی برای جوانان و سازمان‌های مردم نهاد جوان، معرفی جوانان موفق و سازمان‌های مردم نهاد موفق در کردستان و آموزش خبرنگاران جوان در سراسر استان تشکیل خواهد شد.

 

مدیر خبرگزاری برنای کردستان به همراهی و کسب تجربه از اساتید حوزه ارتباطات و اعضای شورای اطلاع رسانی استان اشاره کرد و افزود: رسانه‌ها، دولت و جوانان سه قطب ایجاد این شورا در استان هستند.

 

نامدار حیدریان طی حکمی از سوی علیرضا گروسی صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول پایگاه خبری سمن جوانان کشور، به‌عنوان مسئول پایگاه خبری سمن جوانان در استان کردستان منصوب شد.

 

هدف از این اقدام، استفاده از ظرفیت جوانان برای حمایت رسانه‌ای و حمایت از برنامه‌های حوزه جوانان و سمن‌ها است و قطعاً نیروی جوانی، دغدغه مندی، داشتن تعهد و تخصص ملاک اصلی در اعطای نمایندگی‌های استانی تنها مرجع اخبار تخصصی جوانان و قطب رسانه‌ای سازمان‌های مردم‌نهاد کشور است.

کد خبر 1141036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha