اعزام ۱۲۰ دانشجو دوره مکتب شهید سلیمانی به کرمان

پوراسماعیل از اعزام ۱۲ نفر از دانشجویان، شاگران مکتب حاج قاسم به استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «ابراهیم پور اسماعیل» با اشاره به اعزام ۱۲۰نفر از دانشجویان دوره شاگردان مکتب حاج قاسم به استان کرمان در جمع خبرنگاران گفت: این دوره با هدف تبیین و تشریح مکتب حاج قاسم سلیمانی به جهت اثر بخشی و تحول افزایی در برنامه ها و اهداف پیش رو برگزار می شود.

 

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان مرکزی تربیت جوانان مومن و انقلابی را از دیگر اهداف برگزاری این دوره دانست و افزود: ترویج فرهنگ دینی و ولایتمداری و تبیین سیره و منش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امری ضروری است.

 

وی تربیت راویان مکتب حاج قاسم با برگزاری دوره های آموزشی را راه موثری در این راستا دانست و ادامه داد: تربیت راویان مکتب حاج قاسم از دیگر هدف های برگزاری این دوره است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: این دوره آموزشی با عنوان شاگردان مکتب سلیمانی «شمس» نام گذاری شد و در آن دانشجویان با سبک زندگی اجتماعی، سیاسی، اخلاقی و مدیریتی سردار دل ها آشنا می شوند.

 

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان مرکزی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی امروز فقط یک فرمانده نظامی محسوب نمی شود، گفت: ایشان یک نماد و الگوی برتر برای جامعه به شمار می رود نمادی که امروز موجی از عاشقان و شیفتگان به ویژه مظلومین و مستضعفین در سراسر جهان را به گرد خود جمع کرده است.

 

پور اسماعیل افزود: مکتب حاج قاسم از سیره و ویژگی های زندگی فرمانده ای می گوید که نمونه یک انسان مومن انقلابی بود انسانی که تمام زندگی خود را وقف مردم و خدمت به بی پناهان عالم کرد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: این سیره و منش باید بیش از پیش در جامعه تبیین شود و نسل جوان و نوجوان جامعه اسلامی با آن آشنا شوند.

کد خبر 1141236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha