فیلم «بی خوابی» در نهبندان تولید می شود

بیکی گفت: فیلم تلویزیونی «بی‌خوابی» به منظور پخش از شبکه های سراسری سیما، در شهرستان نهبندان تولید می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مجید بیکی» امروز (6 بهمن) در جلسه برنامه ریزی ساخت فیلم تلویزیونی «بی‌خوابی» در نهبندان اظهار کرد: 97 درصد جمعیت نهبندان از نعمت شبکه های دیجیتال بهره مند هستند.

 

فرماندار نهبندان افزود: یکی از ابزارهایی که می تواند در معرفی شهرستان موثر باشد، تهیه فیلم هایی است که امکان پخش از شبکه های سراسری داشته باشد.

 

بیکی گفت: بیابان لوت، آسبادها، نخلستان های دهسلم، کوه های مینیاتوری، تالاب کجی نمکزار به عنوان تنها تالاب پویای شرق کشور با وسعت ۲ هزار هکتار گوشه ای از ظرفیت های بی نظیر گردشگری شهرستان است، به طوری که این تالاب به دنبال بارندگی های اخیر ۹۰ درصد آبگیری شده است‌.

 

وی در ادامه به ظرفیت های معدنی و واحدهای فرآوری نهبندان اشاره کرد و گفت: شهرستان وسعت زیاد و همچنین تنوع فرهنگی و آداب و رسوم دارد که در ساخت تله فیلم، این ظرفیت ها باید گنجانده شود.

 

بیکی با بیان اینکه رتبه نخست تولید زیتون استان را با ۳۲۰ هکتار سطح زیر کشت را داریم، ادامه داد: این شهرستان به لحاظ ظرفیت ها بی نظیر است به طوری که ۸۰ درصد گردشگر خارجی استان از این ظرفیت ها بازدید می کنند.

 

در این نشست معاون صدا و سیما استان و تهیه کننده این فیلم نیز حضور داشتند که به معرفی ابعاد مختلف پروژه پرداخته و خواستار همکاری شهرستان در تهیه این فیلم شدند و بیان کردند تصویربرداری این فیلم در شهرستان نهبندان موجب شناخته شدن بیشتر این منطقه به مردم کشور خواهد شد.

 

گفتنی است تله فیلم «بی خوابی» با همکاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی و اعلام آمادگی فرماندار شهرستان، با حضور تعدادی از بازیگران مطرح کشوری، به منظور پخش از شبکه های سراسری سیما در نهبندان ضبط و تولید خواهد شد.

 

 

کد خبر 1141652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha