ظلم ستیزی و جهاد تبیین سرلوحه کار هیئت‌های مذهبی باشد

قاسمی فرزاد گفت: اساس کار هیئت‌های مذهبی، ظلم‌ستیزی و مبارزه با انحراف است و گسترش ارزش‌‌ها در چارچوب "جهاد تبیین" هم از کارهایی است که مداحان اهل بیت(ع) می‌توانند انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد، در نشست صمیمی با جمعی از مداحان اهل بیت‌(ع) و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گفت: اساس کار هیئت‌های مذهبی، ظلم‌ستیزی و مبارزه با انحراف و کج‌روی‌ها است و در دیدار اخیر مقام معظم رهبری با جامعه مداحان هم، اهمیت نقش ویژه این گروه ممتاز اجتماعی مشخص شد.

 

استاندار همدان با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین بیان کرد: گسترش ارزش‌‌ها و بازنشر فضائلی چون عدالت‌ محوری در چارچوب "جهاد تبیین" از کارهایی است که مداحان می‌توانند انجام دهند.

 

قاسمی فرزاد تصریح کرد: نگاه دشمنان، ضدیت با مبانی اصیل دینی است و جهان استعمار همیشه به دنبال استحاله مفاهیم درست دینی بوده و معرفی چهره خشن از دین مبین اسلام ‌از طراحی‌های همیشگی دشمنان است.

 

وی با بیان اینکه خود را موظف به حمایت از هئیت‌های اصیل حسینی می‌دانم، گفت: بازخوانی مکرر فرمایشات مقام معظم رهبری و عمل‌ به آن‌ها، چراغ راه و ضامن سعادت برای جامعه مداحان خواهد بود.

 

کد خبر 1141709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha