توسعه پایدار در بخش کشاورزی راهبرد محوری بانک کشاورزی است

جهانی گفت: توسعه بخش کشاورزی، حمایت از کشاورزی و پایداری روستاها استان استراتژیک مهم بانک کشاورزی است.

«علی جهانی» در گفت و گو با  خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: بانک کشاورزی استان لرستان در مجموع 43 شعبه در مناطق شهری استان لرستان دارد و از این تعداد شعب تعداد 34 شعبه در سطح شهرستان ها متمرکز هستندو 9 شعبه روستایی دایر شده است.

 

وی افزود: بانک کشاورزی در بحث رتبه تعداد شعبه بانکی نسبت به سایر بانک های فعال در استان رتبه سوم را دارد و از لحاظ تعداد شعب هم رتبه سوم را در استان داریم.

 

مدیر شعب بانک کشاورزی استان لرستان خاطرنشان کرد: توسعه بخش کشاورزی و حمایت از کشاورزی و پایداری روستاها استان از برنامه های  مهم بانک کشاورزی است.

 

جهانی با بیان اینکه بانک کشاورزی همیشه در کنار کشاورزان است، ابراز کرد: بانک کشاورزی در تمام حوادث قهری و طبیعی و اقتصادی و اجتماعی حضور پر رنگی در کنار کشاورزان داشته است.

 

وی با اشاره به سیل 98 در استان لرستان، افزود: در  سیل سال گذشته کنارکنان بانک کشاورزی از همان لحظه اول همکاران در کنار مردم بودند و با توزیع اقلام بهداشتی، غذایی، کمکی و لوازم اولیه زندگی یاری رسان سیل زدگان بوده ایم.

 

جهانی  افزود: بالغ بر 100 تخته فرش، 103 عدد یخچال در اختیار سیل زدگان قرار گرفت و  بالغ بر 30 خانه افراد نیازمند مجهز به لوازم بهداشتی و اقلام مورد نیاز چون شیرآلات شد.

 

وی اظهار کرد: در حوزه اجتماعی هم با توجه به توان مالی،  تلاش شده است وظایف اجتماعی نسبت به سیل زدگان را به نحو احسن انجام شود.

 

جهانی خاطرنشان کرد: همچنین اعتباری معادل 652 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به تعداد4 هزار و798 نفر از خسارت دیدگان سیل پرداخت شده است.

 

وی افزود: در بحث  پرداخت کمک بلاعوض مربوط به سیل 30 هزار و 337 نفر از سیل زدگان مبلغ 990 میلیارد ریال کمک بلاعوض دولتی پرداخت شده است.

 

مدیر شعب بانک کشاورزی استان لرستان  ابرازکرد: در بحث اعتبارات مربوط به سیل بانک کشاورزی به عنوان بانک منتخب در کنار دیگر بانک ها مجری این طرح بوده است وخوشبختانه تمام مبالغ توسط همکاران ما بدون وقفه به حساب سیل زددگان واریز شد.

کد خبر 1141837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha