یادواره ۷۰ شهید جامعه کارگری گلستان برگزار می شود

مازندرانی گفت: همزمان با ایام پیروزی انقلاب اسلامی یادواره ۷۰ شهید جامعه کارگری گلستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سعید مازندرانی» امروز «پنجشنبه ٧ بهمن» در نشست با ستاد خبری دهه فجر استان اظهار کرد: در دهه فجر امسال 125 برنامه شامل 21 برنامه متمرکز استانی و 104 برنامه در شهرستان ها پیش بینی شده است.

 

رئیس کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر گلستان با اشاره به تقدیم 70 شهید از جامعه کارگری استان گلستان گفت: در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یادواره شهدای کارگری استان گلستان با حضور خانواده های معظم شهدا و مسئولان برگزار می شود.

 

وی افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، هنری، برگزاری کارگاه های آموزشی، بازدید از معادن استان، برگزاری جشن های انقلاب در واحدهای کارگری بالای 50 نفر، افتتاح سالن ورزشی کارگران در کلاله، برگزاری مسابقات ورزشی در 10 رشته شامل فوتبال، فوتسال، ورزش های رزمی و غیره از جمله برنامه هایی است که ویژه جامعه کارگری و کارفرمایی در ایام دهه فجر امسال برگزار خواهد شد.

 

مازندرانی ادامه داد: برگزاری نشست های تخصصی در زمینه کارآفرینی برای راه اندازی کسب و کارها و افتتاح ایستگاه کار، افتتاح واحدهای تولیدی و تعاونی ها و برخی بنگاه های اقتصادی، راه اندازی 2 دفتر کاریابی و مشاوره شغلی در کردکوی و بندرگز، دیدار با کارآفرینان و حضور در بنگاه های اقتصادی از دیگر برنامه های این ایام است.

 

وی بیان کرد: در این ایام نشست های تخصصی و بصیرتی ویژه جامعه کارگری و کارفرمایی و همچنین تورهای ترویجی در واحدهای کارگری برگزار می شود.
 

کد خبر 1141918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha