حل مشکلات فومن نیاز به برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی دارد

مدنی گفت: برطرف کردن مشکلات شهرستان فومن نیاز به تدبیر، اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی‌های درست است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، «سیدامیرحسین مدنی» ظهر امروز(جمعه، 8بهمن) در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: هیچ مسئولی به اندازه خود مردم نمی‌تواند مشکلاتشان را به صراحت و درستی بیان کند.

 

معاون توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر ریاست جمهوری افزود: سفرها و در بین مردم بودن بسیار حائز اهمیت در راستای رفع مشکلات مردم آن هم بدون واسطه است.

 

وی با بیان اینکه فومن دارای مشکلاتی است گفت: برطرف کردن این مشکلات نیاز به تدبیر، اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی‌های درست است.

 

مدنی با اشاره به اینکه مشکل مردم روستاها با ادارات بنیاد مسکن و منابع طبیعی در اولویت مشکلات است تصریح کرد: باید ماده چهار در همه روستاها اعمال شود تا مشکلات ابتدایی مردم حل شود.

 

معاون توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر ریاست جمهوری با تاکید به بازنگری طرح هادی روستاها خاطرنشان کرد: برداشت بی‌رویه از بستر رودخانه‌ها از دیگر مشکلات شهرستان است که ناهماهنگ با حوزه آب، گاز و راه است.

 

وی با بیان اینکه مجموعه صمت و آب منطقه‌ای باید هماهنگ باشند تا برداشت بی‌رویه صورت نگیرد اظهار کرد: نباید با برداشت بی‌رویه سبب تخریب خانه‌های مردم که در جوار رودخانه‌ها است شوند.

 

مدنی با اشاره به اینکه مشکل راه و پل‌ها و آب‌نماها از دیگر مشکلات مطرح شده شهرستان است که باید توجه ویژه‌ای شود افزود: فرسودگی شبکه آب و برق باید توجه شود که چرا فومن با این همه پرآبی شانزدهمین شهرستان از 17 شهرستان در زمینه آب شرب است.

 

معاون توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: مشکل ماسوله که مهمترین آن بحث گاز است باید بین وزارت میراث فرهنگی و وزارت نفت هماهنگی برقرار شود تا مشکل مردم حل گردد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1142051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha