دیپلماسی ورزشی در دستور کار وزارت ورزش و جوانان

سجادی با بیان اینکه دیپلماسی ورزشی در دستور کار وزارت ورزش و جوانان است گفت: زیرساخت‌های ورزش آستارا برای میزبانی رویدادهای ورزشی منطقه‌ای باید توسعه و تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«سید حمید سجادی» امروز(جمعه، ۸ بهمن) در جلسه شورای اداری و دیدار با نمایندگان برخی از اقشار این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد،اظهارکرد: امروز توفیق حاصل شد به عنوان نماینده دولت و رئیس جمهور در شهرستان‌های آستارا و تالش حضور پیدا کنم و از نزدیک با ظرفیت‌ها و مشکلات آشنا شوم.

 

نماینده ویژه رئیس جمهور به قابلیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان آستارا اشاره کرد و افزود: زیرساخت‌های ورزش آستارا برای میزبانی رویدادهای ورزشی منطقه‌ای باید توسعه و تقویت شود.

 

وی با بیان‌اینکه دیپلماسی ورزشی در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته است، تصریح‌کرد: آستارا شاخصه برگزاری مسابقات بین‌المللی را دارد.

 

سجادی با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی وزارت ورزش و جوانان را به دست یک تیم ورزشی سپرده است، گفت: خواسته رئیس جمهور از ما این است در حوزه ورزش چیزی کم نگذاریم.

 

وزیر ورزش و جوانان با بیان‌‎اینکه شهرستان آستارا بواسطه مرز ریلی، دریایی و زمینی با کمبود امکانات ورزشی روبرو است، خاطرنشان‌کرد: برای ارتقای بندر آستارا جای کار بسیار وجود دارد.

 

وی با اشاره به اینکه شهرستان آستارا با داشتن کوه و جنگل پتانسیل مناسبی برای برگزاری مسابقات ورزشی همچون دوچرخه‌سواری، دوومیدانی، اسکیت و ... را دارد، اظهارکرد: با یک برنامه‌ریزی درست می‌توان بندر آستارا را برای حضور تیم‌های خارجی به یک کمپ ورزشی تبدیل کرد.

 

سجادی با بیان‌اینکه طرح‌های خودکفایی اقتصادی فدراسیون‌ها در دست برنامه است، افزود: از ظرفیت سرمایه‌گذران، خیرین و سازمان‌های مردم نهاد برای تکمیل طرح‌های ورزشی استفاده شود.

 

وزیر ورزش و جوانان از بهره‌برداری  ۸۰ پروژه ورزشی در دهه فجر سال جاری خبر داد.

 

وی با اشاره به اینکه قبل از هر سفری در رابطه با استان و شهرستان‌های آن مطالعه‌ای صورت می‌گیرد و با مشکلات آن از قبل آشنا می‌شویم، ادامه داد: مشکلات استان‌ها و شهرستان‌ها پس از جمع‌بندی در جلسه‌ای با معاون اول رئیس‌جمهور طرح و راه‌کارهای خروج از مشکل بررسی و مورد  تصویب اعضا قرار می‌گیرد.

 

سجادی خاطرنشان ساخت: از زمان تصدی‌گری وزارت ورزش و جوانان خارج از سفرهای استانی ریاست‌جمهوری تاکنون به ۱۷ استان سفر کرده و مشکلات ورزشکاران و جوانان را موردبررسی قرار داده‌ام.

کد خبر 1142178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha