ایام الله دهه فجر، فرصت مناسبی برای تبیین مجدد بیانیه گام دوم انقلاب است

محقق و پژوهشگر حوزه علمیه خواهران گفت: بی شک ایام الله دهه فجر، فرصت بسیار مناسبی جهت تبیین مجدد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با هدف روشنگری و بصیرت افزایی است.

نرجس شکرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به این که دهه فجر، یادآور حماسه بی نظیر ملت ایران در ساقط کردن رژیم شاهنشاهی به فرماندهی و هدایت خمینی کبیر است، اظهار داشت: یکی از برنامه های مهم در این ایام باید تبیین صحیح و هنرمندانه برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای آحاد مردم به خصوص نسل جدیدی باشد که یک فاصله زمانی قابل توجه با ایام پیروزی انقلاب پیدا کرده است.

 

 

وی افزود: علاوه بر این در چنین ایام خاطره انگیزی از جوانان مؤمن و انقلابی انتظار می رود که به تبیین و تشریح محورهای بیانیه گام دوم انقلاب اهتمام بورزند و این مهم را رسالت کلیدی خویش در زمینه جهاد تبیینی قلمداد کنند.

 

محقق و پژوهشگر حوزه علمیه خواهران گفت: بی شک ایام الله دهه فجر، فرصت بسیار مناسبی جهت تبیین مجدد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با هدف روشنگری و بصیرت افزایی است.

 

وی همچنین گفت: ما اگر در زمینه جهاد تبیینی و بصیرت افزایی در جامعه ، کار درخور و مناسبی انجام ندهیم ، دشمنان حقایق را به گونه ای دیگر نشان می دهند به طوری که اهداف خودشان محقق شود، کما این که هیچ ابایی ندارند از این که جای جلاد و شهید را عوض کنند.

 

شکرزاده خاطرنشان کرد: به لطف الهی، انقلاب اسلامی ایران در طول چهل و سه سال اخیر در عرصه ها و ابعاد گوناگون، توفیقات چشمگیری داشته به ویژه در رابطه با تولید علم و انجام تحقیقات و پژوهش های بنیادین و کاربردی که این ها باید برای مردم به خوبی تبیین و تشریح شود تا دشمنان نتوانند با شبهه افکنی و ایجاد تردید در اذهان جامعه به اهداف شوم خود در جنگ روانی علیه نظام و انقلاب دست یابند.

کد خبر 1142588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha