مسئولین قانون دان و قانون شکن مهمترین عامل تخریب نظام هستند/ستاد احیای امر به معروف برخورد فعالانه را ادامه می دهد

حجت الاسلام مولا برخورد فعالانه ستاد با مسئولینی که قانون دان و قانون شکن هستند را مورد تاکید قرار داد و گفت: برخی افراد منصب دار و قدرت دار وقیحانه بر مطالبه گران می تازند اما ما به آنان اجازه نمی دهیم منش دیکتاتوری و قدرت طلبی را ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام محمدحسن مولا، یکشنبه(۱۰ بهمن) در نشست خبری با اشاره به گلایه مطالبه گران از اینکه بعضی از دستگاه های مختلف به بهانه های واهی اجازه ادامه مطالبه گری نمی دهند؛ تاکید کرد: وظیفه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر حمایت از این مطالبه گران است.

 

 



دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان با بیان اینکه ما از مطالبه گران حمایت می کنیم ولو اینکه مطالبه از مسئول حاکمیتی، نظامی یا قضایی باشد؛ تصریح کرد: طبق ماده هشتم قانون اساسی، مردم می توانند امر به معروف کنند و ما هیچ خط قرمزی در مطالبه گری جز مسائل شرعی نداریم.

 

 



وی افزود: نکته قابل توجه اینکه در یک سال اخیر نسبت به خود دبیر ستاد احیای امر به معروف استان هم اتهاماتی زده شد در حالیکه او وظیفه حمایت از آمر به معروف و مطالبه گر را دارد اما آنقدر دست های پشت پرده و کسانی که در مسئولیت هستند جرأت پیدا کردند که تهمت ها زدند و خلاف ها گفتند و جلسات گرفتند.

 

 




حجت الاسلام مولا ادامه داد: در استان برخی افراد منصب دار و قدرت دار وقیحانه بر مطالبه گران می تازند اما ما انقلاب نکردیم که شاه برود اما عملکرد و دیکتاتوری و تهمت و افراط بر برخی از بخش های حاکمیتی باقی بماند زیرا این انقلاب، انقلابِ مردم و دین و علیه طاغوت و خودمحوری و قدرت طلبی است.
 

 

 



وی در خطاب به این افراد قاطعانه اعلام کرد: ما اجازه نخواهیم داد منش کسانی را ادامه دهید که مردم ۴۳ سال پیش علیه آنها قیام کرده و آنها را ساقط کردند.

 

 


دبیرستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان برخورد فعالانه ستاد با مسئولینی که قانون دان و قانون شکن هستند را مورد تاکید قرار داد و افزود: این مسئولین، مهمترین عامل تخریب نظام هستند؛ آیا ستاد احیای امر به معروف که نسبت به جریانات مطالبه گر مظلومین که با سوءاستفاده از قانون، مطالبه گر را تضعیف می کند وظیفه دارد یا ندارد؟

 




وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در بدو تاسیس ستاد امر به معروف در سال ۷۲ مبنی بر  فرهنگسازی نسبت به اینکه مردم، آمر به معروف باشند وگرنه اشرار بر آنها مسلط می شوند؛ تصریح کرد: ستاد وظیفه دارد موانع مطالبه گری و آمر به معروف را بردارد وحسب وظیفه قانونی خود هر گونه هزینه ای در این مسیر می دهد.

 

 



حجت الاسلام مولا با بیان اینکه اساس ستاد احیا این است مردم بتوانند امر به معروف کنند؛ افزود: اگر افرادی{در مسند قدرت} کمر مطالبه گر را می شکند، پس چه فایده از ستاد احیای امر به معروف؟! چرا مردم همیشه فدای دستگاه ها شوند؟! 

 

 

 

وی با اشاره به اینکه همین امروز دادگاهی نسبت به مطالبه گران از یک نماینده مجلس در کرمان تشکیل شده، افزود: اگر نماینده محترمی صرفاً جهت مطالبه و سئوال از او و بر کرسی نشاندن حقوق مردم و او را سر میز کشاندن جهت پاسخ به مردم و...به این بهانه ها به مطالبه گر افترا بزند؛ هر چند دادگاه حکم تبرئه آن مطالبه گر را بدهد اما به جهت زحمتی که برای مطالبه گر ایجاد کرده، ستاد نسبت به این کار نماینده سکوت نخواهد کرد.

 

 

 

دبیرستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان خاطرنشان کرد:  افرادی که روز اول برای کار در این ستاد اعلام آمادگی کردند، گذشتن از آبرو و مال و به جان خریدن تهمت ها را پذیرفنه اند لذا نتیجه اخلاص این جمع این شد تا خود را در آماج مطالبات و افتراها قرار داد و شورای تأمین استان دو بار علیه دبیرستاد احیای امر به معروف استان جلسه گرفتند و حکم صادر کردند.

 

 

 

وی با این توضیح که عملکرد و مطالب ما شفاف است و در جایی که طرفِ مقابل مظلوم، یک مسئول بوده ما جانب مظلوم را گرفتیم و دنبال مسئول نرفتیم، اظهار کرد: صدای جدیدی در استان ایجاد کردیم که امروز کرمان به لطف الهی و با زحمت مطالبه گران پابرهنه استان به استان های مطالبه گر کشور پیوسته و جزو ۱۰ استان اول مطالبه گر کشور قرار گرفته است.

 

 

 

حجت الاسلام مولا با تأکید بر استمرار قدرتمندانه روندی که در ستاد احیای امربه معروف استان شکل گرفته، گفت: رویه مرکز استان باید در شهرستان ها نیز حاکم باشد در حالیکه از ۲۳ شهرستان، تنها شهرستان زرند، دبیرستاد احیای امربه معروف شهرستان را اعلام کرده و مابقی ستادهای شهرستانی عملاً تعطیل است.

 

 

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر مطالبات شهرستان ها به سمت مرکز استان گسیل شده، بر اهتمام ائمه جمعه به عنوان ریاست ستادهای شهرستانی و فرماندهان سپاه به عنوان دبیران سابق ستاد، بر معرفی دبیران جدید تأکید کرد و آن را حق مردم دانست تا مطالبات آنان از ظریق شهرستان خودشان پیگیری شود.

 

 


دبیرستاداحیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان با بیان اینکه در یک سال اخیر بیش از ۴۰ سفر شهرستانی انجام دادیم؛ گفت: در ایام سیل نیز به جهت حمایت از مطالبه گران و ترک فعل نسبت به ایجاد سیلبند و یا کوتاهی ها در نحوه امداد رسانی، حسب وظیفه ورود کردیم.

 



 

کد خبر 1142651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha