کلنگ زنی و بهره برداری از ۱۵۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد قزوین

با حضور خاکساری قائم مقام کمیته امداد کشور ۱۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد کلنگ زنی شد و ۵۰ واحد مسکونی هم به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین امروز (یکشنبه ۱۰ بهمن) در مراسم کلنگ زنی 100 واحد مسکونی و بهره برداری از 50 واحد مسکونی مددجویی در روستای خرم پشته شهرستان آبیک بیان کرد: با توجه به تفاهم نامه کمیته امداد و سپاه 50 هزار مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در کشور ساخته خواهد شد.

 

«مهرعلی حق گویان» ادامه داد: در اجرای این تفاهم نامه و همچنین تفاهم نامه استانی با سپاه و بسیج سازندگی، امروز شاهد کلنگ زنی 100 واحد مسکونی برای مددجویان هستیم.

 

وی عنوان کرد: البته این تعداد واحد مسکونی در فاز نخست احداث می شود که ان شاالله در مراحل بعد احداث ۲ هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد محقق می شود و امیدواریم با ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی مشکل مسکن بخش قابل توجهی از نیازمندان مرتفع شود.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: برای واحدهای مسکونی پیش بینی شده ۱۶۰ میلیون تومان هزینه شده است که ۱۰۰ میلیون تومان آن از محل تسهیلات بانکی و مابقی کمک بلاعوض کمیته امداد به مددجویان است.

 

وی یادآور شد: واحدهای مسکونی در متراژ ۴۰ تا ۵۰ متر احداث می شود و مددجویان مناطق روستایی در اولویت برای اختصاص این واحدها هستند.

 

کد خبر 1142824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha