احداث ۳۶۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد

خاکساری گفت: برنامه کمیته امداد امام خمینی (ره) در نهضت ملی مسکن احداث و تأمین ۳۶۰ هزار مسکن برای نیازمندان است که برای این امر کمک دولت و تسهیلات بانکی را خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «مصطفی خاکساری قهرودی» در حاشیه مراسم کلنگ زنی ۱۰۰ واحد مسکونی در شهرستان آبیک در جمع خبرنگاران بیان کرد: امروز 50 واحد مسکونی برای نیازمندان افتتاح شد که این اقدام در ادامه جریان خدمت مسکن این نهاد در کشور است.

 

قائم مقام کمیته امداد کشور ادامه داد: برنامه کمیته امداد امام خمینی (ره) در نهضت ملی مسکن احداث و تأمین 360 هزار مسکن برای نیازمندان است که برای این امر کمک دولت و تسهیلات بانکی را خواهیم داشت که از این تعداد 90 هزار واحد مسکونی در مناطق روستایی و مابقی در مناق شهری احداث خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: یکی از خدمات کمیته امداد مسکن و اسکان نیازمندان تحت حمایت است از این رو در سال جاری بیش از 108 هزار خدمت مسکن به نیازمندان ارائه شده که 52 هزار واحد آن ساخت مسکن بوده است.

 

خاکساری تأکید کرد: کمیته امداد در کنار تأمین مسکن در مناطق روستایی به بحث تأمین محل معیشت هم توجه دارد زیرا اساس کار کمیته امداد توانمندسازی است از این رو هر خدمتی در مسیر توانمندسازی بوده و این مهم کمک می کند تا مددجو به چرخه زندگی طبیعی بازگردد و تلاش برای ایجاد درآمد پایدار با رفع دغدغه مسکن شتاب بیشتری می گیرد.

 

وی خاطر نشان کرد: البته کمیته امداد برای اشتغال زایی مشوق هایی را هم در دستور کار دارد تا زمینه توانمندسازی مددجویان بیش از پیش فراهم شود.

 

کد خبر 1142834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha