در ایام الله دهه فجر محفل انس با قرآن در بقاع متبرکه برگزار می شود

خسروانی پور، گفت: بمناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی بقاع متبرکه شهرستان های اسلام آبادغرب و سرپل محفل انس با قرآن کریم برگزار می شود.

حمید خسروانی پور ضمن گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: در بهمن ماه ۵۷، جهان شاهد تحولی شگرف و انقلابی عظیم و مردمی در تاریخ بود. قیام ملتی مصمم و یکپارچه با قلب هایی سرشار از عشق و ایمان. در بهمن ماه، رهبر بزرگ و پایدار، پس از سال ها دوری از وطن، قدم بر خاک گلگون میهن گذاشت که آزادی و استقلال را نصیب امتی خدا خواه کرد و بدین سان بهمن ۵۷ طلوع دوباره اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله را نوید داد.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب افزود: انقلاب اسلامی منادی آزادیخواهی و استقلال طلبی در جهان و اسوه تمامی ملت‌های آزاده در اقصی نقاط گیتی است و وحدت کلمه و حضور مردم در صحنه‌های مختلف رمز دوام و ثبات این انقلاب است که با خون هزاران شهید آبیاری شده و امروز به ثمر نشسته است.

 

وی بااشاره به برنامه های اجرایی ایام الله دهه فجر در بقاع متبرکه شهرستان های اسلام آباد غرب و سرپل ذهاب خاطر نشان کرد:اجرای مانور سلامت در بقاع متبرکه، برگزاری جشن در بقاع متبرکه ،غباروبی آیینی در امام زاده حسن ،اعزام مبلغ از شهر مقدس قم به بقاع متبرکه شهرستان ،مراسم آغاز دهه مبارک فجر در بقاع متبرکه ،فضاسازی محیطی در بقاع متبرکه  ،برافراشته نمودن پرچم جمهوری اسلامی در بقاع متبرکه  ،پخش شعارهای انقلابی دربقاع متبرکه و برگزاری محفل انس با قرآن از شاخص ترین برنامه های اداره اوقاف شهرستان های اسلام آباد غرب و سرپل ذهاب است.

 

 

خسروانی پور گفت:باید برکات و دستاوردهای انقلاب به نسل‌های آینده منتقل شود، و مسئولان باید در این حوزه با نشر ارزش‌ها و حقایق انقلاب، اجازه ندهند تا دشمنان، جوانان این مرز و بوم را به انحراف بکشانند.

کد خبر 1143177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha