۱۶۳ پروژه عمرانی و خدماتی در نهبندان افتتاح و کلنگ زنی می شود

فرماندار نهبندان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۱۶۳ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار ۳۲۱ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

«مجید بیکی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار کرد: همزمان با دهه فجر امسال تعداد ۱۶۳ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار ۳۲۱ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه از این تعداد، ۱۴۹ پروژه شهری و روستایی با اعتبار دو هزار و ۲۴۸ میلیارد و ۵۲۵ میلیون ریال افتتاح می شود، افزود: از این تعداد ۲۳ پروژه شهری و ۱۲۶ پروژه روستایی است.

 

وی تصریح کرد: همزمان با دهه مبارک فجر عملیات اجرایی ۱۴ پروژه عمرانی و خدماتی آغاز می شود، همچنین مجموع اعتبار پیش بینی شده برای پروژه های کلنگ زنی۷۳۰ هزار میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال است.

 

فرماندار نهبندان از افتتاح بخش توسعه اورژانس و آی سی یو بیمارستان شهیدآتشدست نهبندان – دانشگاه علوم پزشکی با اعتبار 194 میلیارد و 794  میلیون ریال  خبر داد و گفت:  عملیات اجرایی  توسعه اورژانس  و احداث آی سی یو بیمارستان با مشارکت بنیاد برکت و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از سال 1397 شروع گردید که در سال 1400 به اتمام رسیده است .

 

بیکی گفت: گازرسانی به 51 روستای شهرستان همزمان با دهه فجر به بهره برداری می رسد، این پروزه به نمایندگی از 71 پروژه شرکت گاز استان در شهرستان نهبندان در روستای اسلام آباد زادگاه شهید مدافع حرم، شهید مرتضی بصیری پور افتتاح می شود.

 

وی از افتتاح خانه محله- اداره کل راه و شهرسازی خبر داد و گفت: این پروژه از سال 1398 از محل اعتبارات ستاد بازآفرینی در محله قائم غربی شهر نهبندان که از محله های قدیمی و واقع در بافت بازآفرینی شهر نهبندان است آغاز شده و درسال جاری با زیر بنای 548 متر مربع عملیات ساختمانی آن به پایان رسیده و مراحل واگذاری و تجهیز آن توسط ادارات متقاضی برای ارائه خدمات به مردم این محله انجام شده است.

 

وی در پایان افتتاح دو باب گلخانه سبزی و صیفی جات و کلنگ زنی پروژه آبرسانی  به روستاهای کلاته خداداد، بیدک و لبک را از دیگر پروژه های شاخص شهرستان عنوان کرد.

کد خبر 1143209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha