اجرای بیش از ۲۵۰ برنامه توسط سپاه دزفول در ایام دهه فجر

لیلی زاده از اجرای بیش از ۲۵۰ برنامه در دزفول به مناسبت گرامیداشت دهه فجر دزفول خبر داد و گفت: مراسم استقبال نمادین از ورود تاریخی حضرت امام (ره) به کشور در فرودگاه دزفول و اهدای گل به مسافران و کادر پرواز روز ۱۲ بهمن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «محمدرضا لیلی زاده» امروز (دوشنبه ۱۱ بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج دزفول برگزار شد اظهار کرد: با همکاری حوزه‌ها و پایگاه های مقاومت و کانون‌های بسیج شهرستان دزفول بیش از ۲۵۰ برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر در نقاط مختلف شهرستان اجرا خواهد شد که برنامه ریزی آن انجام شده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه دزفول با بیان اینکه اتحاد خوبی بین مردم و مسئولان شهرستان ایجاد شده است افزود: فضاسازی محیطی به مناسبت دهه مبارک فجر از روز گذشته آغاز شده و تا فردا تکمیل می‌شود. 

 

وی اضافه کرد: نواختن زنگ انقلاب، استقبال نمادین از ورود تاریخی حضرت امام(ره) به کشور در فرودگاه دزفول و اهدای گل به مسافران و کادر پرواز از جمله برنامه‌های جدید است که امسال برای اولین بار در دزفول به مناسبت این ایام برگزار خواهد گردید.

 

 

لیلی زاده خاطر نشان کرد: فردا همزمان با آغاز دهه فجر رژه موتوری از فرودگاه به سمت گلزار شهدای دزفول برنامه ریزی شده است .

 

وی برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه را از دیگر برنامه‌های دهه فجر در دزفول عنوان کرد و ادامه داد: بیش از ۶۰۰ بسته معیشتی آماده شده که در ایام دهه فجر بین نیازمندان شهرستان توزیع خواهند شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه دزفول نشست‌های بصیرتی و روشنگری به صورت مجازی و حضوری، برگزاری جشن‌های خیابانی در فضای باز، اجرای گروه‌های سرود انقلابی در نقاط مختلف شهرستان را از دیگر برنامه‌های سپاه ناحیه مقاومت به مناسبت ایام دهه فجر برشمرد.

 

وی ابراز کرد: برپایی کاروان شادی خودرویی و موتوری، برگزاری پیاده روی خانوادگی با اهدای جوایز و دیدار با خانواده شهدا، جشنواره استعدادیابی با موضوعات گویندگی، دکلمه، طراحی پوستر، مسابقات کتابخوانی و پیامکی در فضای مجازی، مسابقات فرهنگی ورزشی در ادارات و برپایی ایستگاه‌های صلواتی در طول دهه مبارک فجر از دیگر برنامه‌های بسیج در شهرستان دزفول میباشد که به مناسبت این ایام برنامه‌ریزی شده است.

 

لیلی زاده در خصوص برپایی راهپیمایی ۲۲ بهمن عنوان کرد: این برنامه مستلزم صدور مجوز ستاد ملی کرونا است؛ کمیته امنیتی شهرستان دزفول فردا برگزار و تمهیداتی در این خصوص نظر گرفته می‌شود.

 

وی اذعان کرد: نورافشانی در شب ۲۲ بهمن ماه، خاطره گویی در رادیو دزفول، گلبانگ الله اکبر از بام منازل و گلدسته‌های مساجد و حضور گسترده بسیجیان در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه نیز به مناسبت دهه فجر برنامه ریزی شده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه دزفول یاد آور شد: با توجه به ضرورت پر رنگ تر شدن ایام الله دهه مبارک فجر در مدارس، آموزش و پرورش هماهنگی خوبی در این زمینه دارد و امیدواریم امسال این ایام بیش از پیش در مدارس گرامی داشته شوند. 

 

کد خبر 1143243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha