بهره برداری از ۱۰ طرح صنعتی و معدنی در دهه مبارک فجر در ایلام

رئیس سازمان صمت ایلام گفت: همزمان با آغاز جشن های گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی تعداد ۱۰ طرح صنعتی، معدنی قابل افتتاح در استان ایلام به بهره برداری می رسند.

«رضا محمدرحیمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با اشاره به وضعیت طرحه ای قابل افتتاح دهه فجر اظهار  کرد: سه طرح مهم «شرکت سبک سازه غرب» ،«معدن بیتومین آریا و شن وماسه فتح المبین» تولید کننده مقاطع فولادی و شمش فولادی، قیرطبیعی و شن و ماسه جز ۱۰ طرح صنعتی بزرگ در دست اجرا می باشند که در این ایام به بهره‌برداری می‌رسند.

 

وی  با اشاره به حجم سرمایه‌گذاری‌ها خاطرنشان کرد: مجموع سرمایه‌گذاری طرحهای قابل افتتاح در دهه فجر بیش از ۶۸ میلیارد تومان است.

 

رئیس سازمان صنعت معدن تجارت استان ایلام در ادامه گفت: محصول طرح های صنعتی و معدنی شامل تولید مقاطع فولادی غیر باربر و تیرچه فولادی، مایع شیشه پاک کن، کابینت از چوب و اوراق فشرده، انواع سرکه، چسب کاشی خمیری،کود آلی گوگردی گرانول، طرح توسعه کیک کلوچه و بیسکویت، معدن بیتومین و شن و ماسه سیلیسی می باشد و زمینه اشتغال 113 نفر را بطورمستقیم فراهم می نمایند.

 

محمدرحیمی  از ایجاد اشتغال برای 8977 نفردر حوزه اصناف استان در نه ماهه سال جاری خبر داد و افزود: این میزان اشتغال با صدور3599فقره پروانه کسب صنفی در سطح استان ایجاد شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: پروانه کسب های صادره در این مدت در رسته های توزیعی2230فقره، خدماتی391، تولیدی526، خدماتی 391  و فنی 452 فقره بوده است.

کد خبر 1143465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha