استقرار نظام اسلامی هویت ملی و اعتقادی را به مردم بازگرداند

نظری گفت: استقلال، آزادی و سرمایه‌های ملی کشور در نتیجه حاکمیت شاه و رژیم طاغوت از بین رفته بود اما با درایت امام خمینی(ره) وحضور مردم انقلابی این سرما‌یه‌ها به کشور بازگشت و روز به روزشاهد پیشرفت وآبادانی، استقلال وآزادی در کشور هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «یعقوبعلی نظری» در مراسم آغاز دهه فجر که در میدان شهدای مشهد برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهارداشت: ایام الله دهه فجر عید ملی و اعتقادی ما است و ملت ایران در این روز شخصیت ملی خود را بازیافت.

 

استاندار خراسان رضوی افزود: استقلال، آزادی و سرمایه‌های ملی کشور در نتیجه حاکمیت شاه و رژیم طاغوت از بین رفته بود اما با درایت امام خمینی(ره) وحضور مردم انقلابی این سرما‌یه‌ها به کشور بازگشت و روز به روزشاهد پیشرفت وآبادانی، استقلال وآزادی در کشور هستیم.

 

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی علاوه بر هویت اعتقادی، هویت ملی نیز به مردم ایران برگشت، گفت: با حضور گسترده مردم به رهبری امام خمینی (ره) و پیروزی انقلاب و استقرار نظام اسلامی هویت ملی و اعتقادی و استقلال و آزادی به مردم بازگشت و مردم صاحب ثروت‌های مادی و معنوی خود شدند.

 

گفتنی است جشن‌های سی و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور پرشور مردم انقلابی در عرصه میدان شهدای مشهد آغاز شد، در این مراسم دانش آموزان، کارکنان دستگاه‌های اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم در عرصه میدان شهدای مشهد حضور داشتند.

کد خبر 1143731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha