امام جمعه مشهد رحلت آیت الله «صافی گلپایگانی» را تسلیت گفت

آیت الله «سید احمد علم الهدی» امام جمعه مشهد در پیامی رحلت عالم ربانی و مرجع عالیقدر شیعه آیت الله «صافی گلپایگانی» را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، آیت الله «سید احمد علم الهدی» نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی طی پیامی رحلت عالم ربانی و مرجع عالیقدر شیعه آیت الله «صافی گلپایگانی» را تسلیت گفت.

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای حاج شیخ محمدحسن صافی گلپایگانی دامت برکاته، رحلت جان گداز مرجع عالی قدر شیعیان حضرت آیت الله العظمی جناب آقای صافی گلپایگانی موجب تألم خاطر عموم مؤمنین و شیعیان گردید.

 

مرجع بزرگواری که علاوه بر ملکات نفسانیه و شخصیت الگویی در تقوا و فضائل و سجایای اخلاقی، به عنوان طنطنه فقاهت، سنگربانی غیور در حفظ ارزش های دینی و مبارزی خستگی ناپذیر در مقابل با منکرات شرعیه و تسامحات بی بندوبارانه، اسوه همه غیرتمندان دینی بود.

 

بدیهی است عمری با این پهنه مالامال از جمیع برکات و افاضات معنوی، منشاء ارتقا به مراتب عالیه در سرنوشت اخروی برای این بزرگوار خواهد بود.

 

علو درجات این محبوب الهی را در عتبه مقدسه ثامن الحجج (علیهم السلام) از درگاه حضرت احدیت مسئلت می نمایم و به جنابعالی و حوزه علمیه سترگ قم و سایر بازماندگان، این مصیبت وارده را تسلیت عرض می کنم.

 

                                         سیداحمدعلم الهدی ۱۲بهمن ۱۴۰۰

کد خبر 1143800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha