معاونت پژوهش حامی دستاوردها و تولیدات علمی طلاب

معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران گفت: وقتی استانی در فضای تیپ یک قرار می‌گیرد، انتظارات متفاوتی از فعالیت‌ها و تعاملات پژوهشی آنها برای ستاد مرکزی قم محرز می‌شود و ستاد خود را موظف می‌داند که در کنار استان باشد.

​به گزارش خبرگزاری شبستان، «متولیان» در جمع مدیران و معاونان پژوهش مدارس علمیه خواهران گلستان گفت: امروز ما وامدار تلاش‌ها، زحمات و تحول معرفتی، فکری و اجرایی امام خمینی(رض) هستیم که این مرد بزرگ برای ایران و در سطح بین‌الملل رقم زد.

 

وی خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه خواهران از بدو تأسیس تاکنون فعالیت‌های متفاوتی را تدبیر کرده و رقم زده است و قدمت طولانی برخی مدارس در کشور و استان گلستان که سراسر افتخار نتیجه زحمات و تدابیر و تلاش‌های همه بزرگواران است که به نوبه خود خدمت شما بزرگواران خداقوت عرض می‌کنم.

 

معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران گفت: امروز در مستوی و نگاه ملی، حوزه علمیه خواهران از افتخارات بالایی برخوردار است و استان گلستان سهم بسیار زیادی در ایجاد و خلق این افتخارات دارد با؛ حضور بیش از 100 پژوهشگر فعال و بیش از 20 پژوهشگر حرفه‌ای در استان، ورود عالمانه استان گلستان در تمام نشست‌ها، همایش‌ها و کنگره‌های ملی و بین‌المللی و مشارکت در برگزاری کرسی‌های علمی ترویجی، برگزاری کارگاه‌ها و نشریاتی که منتشر شدند.

 

متولیان افزود: همه این موارد و حضور پررنگ و هر ساله استان گلستان در جشنواره علامه حلی و مسابقات رشد، نشان از عزم جدی مسئولان استان، مدیران و معاونان مدارس و مدیر و معاونت پژوهش استان برای اعتلای علمی است.

 

وی هدف از سفر خود و همکارانش را مرور فعالیت‌ها و آثار پژوهشی دانست تا آسیب‌ها و موانع برای حرکت جدی‌تر و پرافتخارتر شناسایی شود و افزود: با هم‌افزایی که بین شما استان فاخر و ستاد مرکزی قم شکل می‌گیرد، اقدامات را برای روزهای پرافتخارتر رقم بزنیم.

 

معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران خاطرنشان کرد: حجم تولیداتی که در استان گلستان اتفاق می‌افتد اعم از مقالات، آثار و پایان‌نامه‌ها، اشتیاق طلاب به سطح 4 و حضور در این مقطع آموزشی و تمام افتخاراتی که مرور کردیم و 11 استان دیگر، ما را در ستاد مرکزی قم بر آن داشت که از بین 28 استانی که تحت پوشش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران هستند، 12 استان را به عنوان استان‌های فاخر پژوهشی انتخاب کنیم که بی‌تردید استان گلستان با بررسی دقیقی نسبت به آثار و مکتوبات و انتشاراتش، یکی از این 12 استان است.

 

 متولیان گفت: استان گلستان جزء استان‌های تیپ یک است که وقتی استانی در فضای تیپ یک قرار می‌گیرد، انتظارات متفاوتی از فعالیت‌ها و تعاملات پژوهشی آنها برای ستاد مرکزی قم محرز می‌شود و ستاد خود را موظف می‌داند که در فضای روزافزون و پرافتخارتر فردا و آینده‌ای نزدیک در کنار استان باشد و حمایت‌های خود را به صورت ویژه‌تری داشته باشد اگرچه فعالیت‌های عمومی ادامه دارد.

 

کد خبر 1144047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha