برگزاری ۵۶۰ برنامه ترویجی در کتابخانه های عمومی فارس به مناسبت دهه پر فروغ فجر

منوچهری گفت: اداره کل کتابخانه های عمومی فارس به مناسبت دهه فجر ۵۶۰ برنامه ترویجی در کتابخانه های عمومی فارس برگزار می کند که شروع این برنامه ها با غبار روبی مزار مطهر شهدا بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «روح الله منوچهری»، امروز (چهارشنبه 13 بهمن) با ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و سومین بهار انقلاب در جمع خبرنگاران گفت: اداره کل کتابخانه های عمومی فارس به مناسبت دهه فجر ۵۶۰ برنامه ترویجی در کتابخانه های عمومی فارس برگزار می کند که شروع این برنامه ها با غبار روبی مزار مطهر شهدا بود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس افزود: برای این دهه همچنین برگزاری سه نشست تخصصی در سطح استانی در نظر گرفته شده است و آئین رونمایی و نقد کتاب «به رسم پنجره ها» سروده محمدعلی سالاری نیز در روز ۱۷ بهمن و با حضور امیر همایون یزدان‌پور و منصور پیروزان برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: رونمایی و نقد کتاب «من و مامان و دوچرخه بابام» اثر زهرا فردشاد از برنامه های استانی دیگر در دهه فجر است با حضور نویسنده اثر و «سعید حسامپور»، استاد بخش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز ۱۸ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

منوچهری اعلام کرد: نشست تخصصی بررسی «جایگاه ادبیات فارس در روزگار انقلاب اسلامی» در شیراز به همت محفل ادبی «قند پارسی» و با حضور بابک طیبی، زیبا فلاحی و غلامرضا کافی روز ۱۹ بهمن برگزار می شود.

وی ادامه داد: برنامه های ویژه کودک و نوجوان با ۱۶۵ نشست، بیشترین حوزه فعالیت کتابخانه های عمومی استان در ایام الله دهه فجر است و پنج نشست نقد و رونمایی کتاب، ۶۸ جلسه مطالعاتی، ۳۰ کارگاه آموزشی، ۴۳ مسابقه کتابخوانی، ۵۸ نشست معرفی کتاب و ۵۰ نشست کتابخوان در استان فارس در این ایام اجرا می شود.

وی با اشاره به فعالیت 15 محفل ادبی در کتابخانه های عمومی استان فارس گفت: تمامی محافل نشست های ادبی و شب شعر با محوریت دهه مبارک فجر و انقلاب اسلامی برگزار می شوند.

کد خبر 1144168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha