خاطره گویی یادگاران انقلاب در مسجد سیدالشهداء صدر آباد زرندیه

فرجی از برگزاری مراسم خاطره گویی یادگاران انقلاب همزمان با دهه فجر در مسجد سیدالشهداء صدر آباد زرندیه خبر داد.

«علی فرجی» ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر به برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و جشن های مختلف به همت کانون فرهنگی هنری سیدالشهداء (ع) صدر آباد زرندیه خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: این برنامه ها با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و ترویخ فرهنگ، ایثار، ولایتمداری و ولایت پذیری  در بین نسل جوان و نوجوان برگزار می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری سیدالشهداء (ع) صدر آباد زرندیه، همچنین به برپایی جشن انقلاب در مسجد اشاره کرد و افزود: این جشن با حضور اهالی روستا، مسئولان شهرستانی و با سخنرانی حجت الاسلام حامدی در شب هجدهم بهمن ماه برگزار می شود.

 

وی همچنین از آذین بندی مسجد و روستا به همت کانون فرهنگی هنری صدر آباد، شورا و دهیاری و پایگاه بسیج روستای صدر آباد با هدف ایجاد شور و نشاط انقلابی در ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: امید است بتوانیم گام های مهمی در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب در این ایام برداریم.

 

فرجی همچنین به برگزاری مراسم نور افشانی در شب۲۲ بهمن نیز اشاره کرد و گفت: همزمان با این مراسم گلبانگ الله اکبر نیز توسط اهالی از پشت بام منازل و بلندگوی مسجد به صدا در خواهد آمد و بار دیگر مردم انقلابی روستا با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق خواهند کرد.

کد خبر 1144431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha