همه اقدامات دولت در جهت تقویت حوزه فرهنگ و هنر است

اسماعیلی از تقویت حوزه های فرهنگ و هنر توسط دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم افتتاحیه چهلمین جشنواره تئاتر فجر در استان یزد گفت: استان یزد هم صبغه تاریخی روشن و هم امروز جریان ساز در حوزه فرهنگی و هنری کشور شده است و هم اندیشمندان بزرگی دارد و هم هنرمندان بزرگی می درخشند که استعدادها و ظرفیت های این استان باعث شد که جشنواره در این استان برگزار شود.

 

وی افزود: در روزهای آخر منتهی به جشنواره با افزایش ابتلا به سویه جدید کرونا شدیم که مقداری کار ما را مشکل کرد و باعث شد که جمع محدودتری داشته باشیم.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: ما در دولت همه اقدامات خود را به این سمت قرار دادیم که حوزه فرهنگی و هنری را تقویت کنیم و حوزه تئاتر به عنوان حوزه های اصیل ما تقویت خواهد شد و تلاش می کنیم تا بحث های زیرساختی را جلو ببریم.

 

وی گفت: سعی کرده ایم همه تاسیسات و مجموعه های فرهنگی را راه اندازی کنیم و در بیش از 14 استان پروژه ها تخصیص های خوبی پیدا کرده و در بقیه استان ها نیز این اتفاق صورت خواهد گرفت.

 

اسماعیلی گفت: امروز تلاش می کنیم تا همه جای کشور را با استعداهای آن ببینیم و همه بچه های علاقمند به فراگیری فرهنگ و هنر را به این زیرساخت ها برسانیم.

 

وی افزود: امیدواریم ارتقای کمی و کیفی را در حوزه تئاتر مشاهد کنیم.

کد خبر 1144567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha