عوامل پیروزی انقلاب و دستاوردهای نظام در جامعه تبیین شود

حجت الاسلام حسینی پور گفت: عوامل پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و دستاوردهای نظام در جامعه تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام سید «علی حسینی پور» در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته خمین، ضمن تبریک دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران نمادی از استقلال، آزادی و اقتدار ملتی آگاه و ولایتمدار بود که باید همواره در جامعه تبیین شود.

 

امام جمعه خمین با تاکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب در جامعه افزود: اقتدار انقلاب اسلامی مرهون خون شهدا و ایثارگری و از خودگذشتگی دلیر مردان و شیر زنان ایرانی است که این مهم باید بیش ازپیش در جامعه به ویژه در بین نسل جوان ونوجوان تبیین شود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه آیین‌های دهه فجر امسال در آستانه دهه پنجم انقلاب، باید با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شود، ادامه داد: در این روزها با شیوع موج جدید بیماری کرونا روبرو هستیم که این امر باید در برنامه های گرامیداشت دهه فجر مد نظر قرار گیرد چرا که سلامتی افراد جامعه در اولویت است.

 

خطیب جمعه خمین همچنین به جنگ‌های اقتصادی، فرهنگی و نظامی اشاره کرد و گفت: دشمنان همواره در صدد توطئه افکنی بوده و هستند و بعد از شکست در هشت سال جنگ نظامی امروز روش هاش های دیگری را در پیش گرفته اند.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه ملت ایران باید برای رویارویی در جنگ فرهنگی راهکارها و راهبردهای اثربخش اتخاذ کند، ادامه داد: امروز شاهد جنگ فرهنگی دشمنان هستیم و میبینیم که آنها اعتقادات و باورهای جوانان این مرز و بوم را نشانه گرفته اند به همین دلیل ما باید همواره آگاه و هوشیار باشیم.

 

حجت الاسلام حسینی پور با اشاره به اینکه ایام الله دهه مبارک فجر دستاوردهای بسیاری برای ما داشته است؛ ادامه داد: عوامل پیروزی انقلاب اسلامی، دستاوردهای بزرگ انقلاب و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی باید در جامعه تبیین شود.

 

امام جمعه خمین در بخش دیگری از سخنانش با تبریک به مناسبت فرار رسیدن ماه مبارک رجب، بیان کرد: ماه رجب دروازه ورد به ماه های شعبان و رمضان است و باید با انجام اعمال این ماه مبارک آمادگی لازم را برای ورد به ماه مهمانی الهی پیدا کنیم.

کد خبر 1144712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha