مراسم بزرگداشت آیت‌الله صافی گلپایگانی در آستارا برگزار شد

مراسم بزرگداشت مرجع عالیقدر تشیع، حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی در بندر آستارا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، مراسم بزرگداشت مرجع عالیقدر تشیع، حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی امروز(جمعه، ۱۵ بهمن) با حضور امام جمعه موقت، نماینده مردم در خانه ملت، سرپرست فرمانداری، معاونین فرماندار، روحانیون و طلاب، مسئولین محلی و اقشار مختلف مردم در محل مصلی نماز جمعه آستارا برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام «محرم فیضی» با تسلیت رحلت حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی،اظهارکرد: این مرجع عالیقدر از یاران دیرین انقلاب و یکی از بزرگترین اساتید اخلاق در جهان اسلام بودند.

 

استاد حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) بندر آستارا با بیان‌اینکه غیرت دینی و ارادت به اهل‌بیت(ع) در این مرجع عالیقدر موج می‌زد، افزود: این عالم ربانی در عالم اسلام  چهره‌ای تأثیرگذار بودند.

 

وی تصریح‌کرد: جامعیت آیت‌الله صافی گلپایگانی نیز ارزشمند است به گونه‌ای که این فقیه ارزشمند در رشته‌های ادبیات، کلام، فقه، اصول و حدیث سرآمد روزگار بوده است.

 

این کارشناس علوم دینی و مذهبی خاطرنشان‌کرد: حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی همواره در صحنه‌های مختلف پشتیبان مردم بودند.

 

حجت‌الاسلام فیضی خاطرنشان‌کرد: فقدان آن عزیز سفرکرده برای جامعه به ویژه حوزه‌های علمیه بسیار سخت و سنگین است زیرا یکی از بهترین اساتید اخلاق را از دست دادیم که شاگردان زیادی را تربیت کرد.

 

گفتنی است، مداحی در سوگ رحلت حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی پایان بخش این مراسم در بندر مرزی آستارا بود.

کد خبر 1144723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha