استقلال کشور را شهدا به دست آوردند

سردار فدا با یادآوری اینکه دو شاه پهلوی هیچ دفاعی از کشور نکردند، گفت: مردم و به خصوص شهدا با وجود امکانات کم و تحریم در هشت سال دفاع مقدس ایستادند و آرامش و امنیت امروز را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان سردار«مجتی فدا» در گلزار شهدای گلپایگان با بیان اینکه استقلال، شرافت و عزت و حرکت به سمت آن توسط علما، مراجع و شهدا به دست آمده است، یاد آوری کرد: رضاشاه ارتش ۱۰۰ هزار نفری تشکیل داد ولی یک گلوله در برابر شوروی و انگلیس شلیک نکرد و پسر وی نیز در جنگ جهانی دوم، هیچ کار در برابر کشورهای متجاوز و استکباری نکرد.


فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان به تحریم و امکانات کم ایران پس از انقلاب اسلامی و هشت سال ایستادگی ملت و شهدا در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مردم و به خصوص شهدا سرمایه، جوانی، خود را برای کسب عزت و افتخار فدا کردند تا امروز از برکت انقلاب، کشور در امنیت و آرامش باشد.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات، نارسائی ها و گرانی ها وجود دارد که بخشی مربوط به داخل و بخشی مربوط با تحریم است، اظهار امیدواری کرد: دولت سیزدهم با تلاش و همت خود و به برکت خون شهدا و همیاری مردم، این مشکلات را حل کند.


در ادامه «محمد رضا عسگریان» حضور پر شور مردم شهرستان گلپايگان و استان قم در تشییع مرجع تقلید تشیع آیت الله صافی گلپایگانی را نشانه ناکام ماندن همه تلاش های دشمنان برای دلسرد کردن مردم وفاصله انداختن میان مردم و دین و نظام توصیف کرد./
 

کد خبر 1144775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha