وضعیت تمدنی انقلاب اسلامی ایران بررسی می‌شود

پیش همایش ملی انقلاب اسلامی و افق تمدنی آینده با موضوع وضعیت تمدنی انقلاب اسلامی ایران دوشنبه ۱۸ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

 خبرگزاری شبستان،گروه اندیشه، پژوهشکده شهید صدر با همکاری دانشگاه علامه طباطبایی پنل کارگروه وضعیت تمدنی انقلاب اسلامی را با سخنرانی وحید شالچی، دانشیار گروه جامعه‌شناسی دانشگاه علامه طباطبایی و موضوع غربت سنت ایرانی ـ اسلامی برگزار می‌کند.

 

در بخش گفت‌وگوی علمی این پیش همایش نیز که با موضوع «معضله ایران» برگزار می‌شود، محمد ملاعباسی، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی با موضوع «ایران؛ سرزمینی میان کابوس و رویا» و سیدحسین شهرستانی، مدیر گروه هنر و ادبیات پژوهشکده فرهنگ و هنر با موضوع «ایده ایران؛ دیرینه یا نو پا» سخنرانی خواهد کرد.

 

دبیر علمی نشست صابر جعفری، عضو هیئت علمی گروه جامعه‌شناسی دانشگاه علامه طباطبایی است و یکی از مقاله‌های برتر ارائه شده به این پیش نشست نیز ارائه خواهد شد.

 

سومین پیش همایش ملی انقلاب اسلامی و افق تمدنی آینده روز دوشنبه ۱۸ بهمن ماه، ساعت ۱۴ تا ۱۷ در سالن ارشاد دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی(ره) برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به حضور مجازی در این نشست نیز می‌توانند از لینک حضور در جلسه مجازی به نشانی https://www.skyroom.online/ch/sadr/irhfc استفاده کنند.

 

کد خبر 1144990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha