برگزاری آیین بزرگداشت دهه فجر به همت کانون صاحب الامر(عج) به مدت ۱۰شب

حجت الاسلام ایزدی از برگزاري مراسم گراميداشت چهل و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي به همت کانون فرهنگي و هنري صاحب الامر (عج) به مدت ۱۰شب خبر داد.

حجت الاسلام ایزدی در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم، از برگزاري مراسم گراميداشت چهل و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي به همت کانون فرهنگي و هنري امام صاحب الامر (عج) در مسجد امام صادق (ع) قم خبر داد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الامر (عج) افزود: این مراسم با سخنرانی شخصیت‌های برجسته استانی و کشوری هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء و به مدت 10 شب از 12 بهمن ماه همزمان با آغاز دهه فجر آغاز شده است و تا۲۲بهمن ادامه دارد.

 

ایزدی با اشاره به سخنرانان این مراسم ادامه داد : در شب های گذشته سرهنگ حاتمی، سیدمحسن بنی فاطمی،دکتر علیزاده،استاد حاج ابوالقاسم  نماینده مجلس خبرگان رهبری و استاد جوشقانی راوی دفاع مقدس و مدیر موسسه روایت سیره شهداسخنران مراسم بودند.

 

وی با اشاره به سخنرانان شب های آینده گفت: به ترتیب سرهنگ حاج علی خاکبازان، از فرماندهان و یادگاران دوران دفاع مقدس و مدافعین حرم، حجت الاسلام استاد سلیمانی اردهالی امام جمعه مشهد اردهال و نایب رییس مجمع طلاب حوزه علمیه، حجت الاسلام ترسلی، حجت الاسلام ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام غلام سخنرانان شب های آینده خواهند بود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الامر (عج) افزود: این مراسم  هر شب در مسجد سلمان فارسی برگزار می شود.
 


 

کد خبر 1145131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha