دستیابی صومعه سرا از حیث تاسیسات گردشگری به نقطه مطلوب

مهرگان با بیان اینکه به مناسبت دهه مبارک فجر بزرگترین مجتمع بوم گردی استان در شهرستان صومعه‌سرا به بهره برداری رسید گفت: شهرستان صومعه‌سرا از منظر تاسیسات گردشگری نزدیک به نقطه مطلوب است.

«علیرضا مهرگان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر مجتمع اقامتی و پذیرایی غزال با حضور مسئولان شهرستانی به بهره برداری رسید.


رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صومعه‌سرا افزود: این مجتمع مشتمل بر ۳ واحد اقامتی و رستوران در زمینی به مساحت یک هزار و ۶۰۰ متر و زیر بنای ۳۰۰ متر در ۲ طبقه احداث شده است.


وی گفت: با بهره برداری از این مجتمع برای سه نفر اشتغال زایی مستقیم ایجاد و بالغ بر ۲ میلیارد تومان برای احداث آن هزینه شده است.


مهرگان تصریح کرد: با افتتاح بزرگترین مجتمع بوم گردی استان در شهرستان صومعه سرا و رستوران ها و ۱۱ واحد بوم گردی میتوانیم امروز در خصوص زیرساخت های گردشگری عنوان کنیم که شهرستان صومعه سرا از حیث تاسیسات گردشگری به نقطه مطلوبی رسیده است.

 

رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صومعه‌سرا با بیان اینکه چندین پروژه دیگر از جمله چند رستوران و هتل در حال ساخت است خاطرنشان کرد: برنامه ریزی که برای ایجاد و رسیدن به سطح استاندارد واحدهای اقامتی و پذیرایی در شهرستان صومعه سرا داشتیم در طی این سالها انجام شده است.

کد خبر 1145434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha