تشکیل کارگروه های ویژه برای برگزاری راهپیمایی خودرویی در استان/دستگاه ها برای برگزاری باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن هم افزایی کنند

تاری گفت: با توجه به شرایط کرونایی موجود باید برای راهپیمایی  موتوری و خودرویی در استان آمادگی داشته باشیم و تمهیدات لازم در این باره اندیشیده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «نجیب اله تاری» امروز (یکشنبه ۱۷ بهمن) در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن اظهارکرد: ستاد دهه فجر در راستای برگزاری مراسم یوم الله ۲۲ بهمن به اقتضای شرایط خاص این ایام و با محور قرار دادن سلامت مردم و زنده نگه داشتن ایام الله، مانند سال گذشته در صورتی که شرایط برای برگزاری راهپیمایی فیزیکی فراهم نباشد، راهپیمایی موتوری و خودرویی را با رعایت شیوه نامه های بهداشتی تدارک دیده است.

 

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در این مراسم افراد و خانواده ها با وسایل نقلیه شخصی خود حضور پیدا می کنند و لازم است با هم افزایی دستگاه های مختلف، مراسم خوبی برگزار شود که برای این کار لازم است سازمان اجرایی تعریف و وظایف هر دستگاهی مشخص شود.

 

وی با بیان اینکه برای گرامیداشت باشکوه روز ۲۲ بهمن همه دستگاه ها و نهادها باید پای کار باشند و مشارکت کنند، افزود: کارگروه ویژه ساماندهی راهپیمایی خودرویی و موتوری با مسئولیت سپاه و نیروی انتظامی، کارگروه انتظامی و امنیتی با مسئولیت اداره کل سیاسی و امنیتی استانداری، کارگروه مدیریت شهری و فضاسازی با محوریت شهرداری ها، کارگروه فرهنگی و تبلیغی با محوریت ادارات فرهنگ‌ک ارشاد و تبلیغات اسلامی و کارگروه رسانه و اطلاع رسانی با مسئولیت صداوسیمای مرکز استان شکل گرفته است.

 

تاری ادامه داد: ایجاد نظم و کنترل تردد خودروهای شخصی و اتخاذ سیاست های ترافیکی مناسب، اعلام محدودیت های ترافیکی در مسیرهای راهپیمایی، تعیین مسیر خروجی، زمینه سازی حضور موتورسواران در راهپیمایی با در نظر گرفتن ایمنی و ... از مواردی است که کارگروه ویژه ساماندهی راهپیمایی خودرویی و موتوری باید نسبت به آنها اهتمام داشته باشد.

 

وی ادامه داد: فضاسازی تهییجی و ترغیبی و اطلاع رسانی در خصوص وضعیت موجود و اهمیت برگزاری مراسم و نحوه حضور و مشارکت مردم، دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی، اطلاع رسانی مسیرها، فضاسازی تبلیغی میادین و معابر راهپیمایی، نصب المان ها و بنرها در مسیر راهپیمایی، آماده سازی میادین برای برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و به آتش کشیدن پرچم آمریکا، تامین امنیت و انتظامات مراسم، اجرای طرح تبلیغی ماذنه های انقلاب، پخش سرودهای انقلابی و غیره از دیگر وظایف محول شده به کارگروه های راهپیمایی خودرویی است.

 

کد خبر 1145443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha