راهیابی سه اثر از خوزستان به بخش‌های تئاتر صحنه‌ای جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

یاقوت‌پور گفت: سه نمایش از استان خوزستان به سه بخش تئاتر صحنه‌ای چهلمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه پیدا کردند.

«محمد یاقوت‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، از راهیابی سه اثر از خوزستان به بخش‌های تئاتر صحنه‌ای چهلمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر خبر داد و اظهار کرد: نمایش «مرثیه‌ای در قتل ژولیوس سزار و چند مرغ از سیمرغ» به کارگردانی «مجتبی رستمی‌فر» در بخش رقابتی، نمایش «مصریه» به کارگردانی «مهدی آشوغ» در بخش ویژه صحنه‌ای و نمایش عربی «عند ما تنتهی تسقط» به کارگردانی «عبدالهادی الجرف» و «سجاد عبدالحسین» در بخش بین‌الملل در این جشنواره حضور دارند.

 

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان افزود: این موفقیت که در پی حمایت‌های مستمر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و معاونت هنری وی از هنر متعالی نمایش محقق شده، باعث مباهات و سربلندی تمام خانواده معزز تئاتر استان زرخیز خوزستان است.

 

وی اذعان کرد: امیدواریم شاهد تحقق هر چه بیشتر شعار سال تئاتر خوزستان مبنی بر تولید فاخر نمایشی و جذب مخاطب فرهیخته تئاتری که آمال و هدف غایی ما در انجمن هنر‌های نمایشی استان است باشیم.

 

یاقوت‌پور یاد آور شد: نمایش به عنوان هنری بی بدیل، فاخر و سرآمد همه هنرها به حساب می‌آید که هر اندیشمندی را به تفکر و بر سر ذوق می آورد.

 

کد خبر 1145695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha